۱۱ آذر ۱۳۸۷، ۱۲:۳۳

سواحل شهرستان کنگان مورد حفاظت قرار می گیرد

بوشهر - خبرگزاری مهر : معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت : حفظ و صیانت از سواحل شهرستان کنگان در دستور کار اداره منابع آب این شهرستان قرار گرفته و این سواحل به تور مداوم مورد حفاظت قرار می گیرند.

فریدون کرم پور در گفتگو با خبرنگار مهر در بوشهر افزود : این عمل در راستای رفع تصرفات غیراصولی از سواحل شهرستان کنگان و همچنین جهت رعایت حقوق عمومی جامعه و حفاظت از سواحل این شهرستان صورت می گبرد.

وی اظهار داشت : در همین راستا اداره منابع آب این شهرستان دیر و کنگان پیگیریهای متعددی را انجام داده که هم اکنون نیز این پیگیری ها با جدیت ادامه دارد.

کرم پور با بیان این که این معاونت با هرگونه تجاوز و تعرض به حریم و بستر رودخانه ها و سواحل دریا برخورد می کند، اظهار داشت: در تابستان سال جاری تعداد بسیاری از متعرضین به حریم و بستر رودخانه ها و سواحل دریا را به مراجع قضایی استان معرفی کرده ایم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر خواستار همکاری شهروندان و معرفی متعرضین به این حریم ها توسط آنان به شرکت آب منطقه ای بوشهر شد.

کرم پور با بیان این که حفاظت از سواحل دریا در استان در حیطه وظایف شرکت آب منطقه ای بوشهراست، گفت: قانون صیانت از حریم و بستر رودخانه ها و سواحل دریا را به وزارت نیرو محول کرده و شرکت آب منطقه ای بوشهر نیز به نمایندگی از وزارت نیرو تمامی تلاش خود را جهت جلوگیری از تعرض به این حریم ها به کار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد با وضع قوانین سخت گیرانه بتوان از تعرض به حریم و بستر رودخانه ها و سواحل دریا در استان جلوگیری کرد.

کد خبر 792917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha