۱۶ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۵

سراج به مهر خبر داد:

برخی از اجساد گروگانهای سراوان تحویل مقامات ایران شد

برخی از اجساد گروگانهای سراوان تحویل مقامات ایران شد

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور از احتمال تحویل برخی از اجساد شهدای نیروی انتظامی و ادامه رایزنیها برای تحویل گرفتن باقی اجساد این شهدا از کشور پاکستان خبر داد.

ناصر سراج در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب گفت : در ارتباط با گروگانهای حادثه سراوان به دست گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی  نیروی انتظامی به دنبال تحویل تمام اجساد این شهدا است و ممکن است در حال حاضر نیز اجساد برخی از این شهدا تحویل مقامات ایرانی شده باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی روز ۱۴ آذر در گفتگو با خبرنگار مهر خبر کشته ‌شدن تمامی گروگانهای ایرانی در پاکستان توسط گروهک تروریستی جندالله را تأیید کرد.

در 24 خرداد ماه سال جاری سربازان وظیفه استان خراسان رضوی قرارگاه رسول اکرم (ص) در یک اقدام تروریستی توسط اشرار مسلح منطقه گروگان گرفته شدند. گروگانگیران خواهان آزادی 200 نفر از اشرار زندانی در مقابل آزادی این سربازان شده بودند.

روز گذشته دادستان کل کشوردر واکنش به شهادت سربازان وظیفه در سراوان با محکوم کردن این اقدام  تروریستی گفت: جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت پاسخ دندان‌شکنی به اشرار مسلح در مناطق مرزی خواهد داد و دست خبیث فتنه را که از آستین عناصر متحجر و بی‌ریشه و مزدوران استکبار و تروریستهای شرور بیرون آمده قطع خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور درباره برنامه های ایران برای مقابله با این گروهک تروریستی و اشرار مسلح در مناطق مرزی گفت: برای مقابله با اشرار مناطق مرزی کشور بویژه مناطق مرزی سیستان و بلوچستان برنامه های خاصی در قوه قضائیه طراحی شده که به دلیل ملاحظات امنیتی قابل اطلاع رسانی نیست.

ناصر سراج همچنین در ارتباط با نحوه تحویل گرفتن مابقی اجساد شهدای حادثه سراوان گفت: نحوه تحویل اجساد این شهدای عزیزنیز به دلایل امنیتی قابل بیان نیست.

کد خبر 795701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha