۱۳ دی ۱۳۸۷، ۱۵:۲۰

بیانیه راهپیمایان ایرانی ؛

شعله‌های خشم مردم جهان دیر یا زود رژیم صهیونیستی و حامیانش را در بر می‌گیرد

شعله‌های خشم مردم جهان دیر یا زود رژیم صهیونیستی و حامیانش را در بر می‌گیرد

راهپیمایان ایرانی در سراسر کشور در بیانیه خود با تاکید بر اینکه آینده فلسطین و قدس در پایداری مردم غزه رقم خواهد خورد یاد آور شده اند که شعله های خشم و نفرت ئتلاف مردم جهان بر محور دفاع از مظلومیت فلسطین دیر یا زود رژیم ظلم و جنایت و حامیان غربی و عربی آن را در برخواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این بیانیه به این شرح است : در ایام و لیالی حزن انگیزی که جهان اسلام در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران عاشورایی او و نیز در اندوه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و شهادت مظلومانه زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه اشک می ریزد، موج انزجار و خشم بین المللی از صهیونیست های وحشی و حامیان منفور آنان و مقاومت مقدس و مقابله حیرت انگیز حماس و فلسطینیان شجاع در برابر رژیم جعلی اسرائیل ، ناقوس مرگ را برای سران تل آویو به صدا درآورده است.

در شرایطی که مقاومت هفت روزه مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را در دستیابی به اهداف شوم و شیطانی اش مایوس شناخته است و تحرک در جبهه مقاومت اسلامی، صهیونیست ها را آماج موشک های حماس قرار داده است، تداوم سکوت مرگبار مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر و برخی سران مرتجع و سازشکار کشورهای عربی که در افکار عمومی جهانیان، در جرم و جنایت و خلق وضعیت اسفبار برای مردم غزه، شریک آشکار و همراه این دژخیمان هستند، بسیار شگفت انگیز و غیر قابل باور است.

روند تحولات و صحنه رویارویی مردم بی دفاع غزه و مقاومت اسلامی فلسطین در برابر جنایتکاران صهیونیست  به گونه ای است که در یک سو بهت و حیرت و کابوس ترس از شکست، تجاوزگران صهیونیست را سر درگم ساخته است و در سوی دیگر امید و اراده و ایستادگی و شجاعت، حماس و فلسطین را در آستانه پیروزی و غلبه بر دشمن قرار داده است.

امروز، روز سرنوشت است. روزی است که آینده فلسطین و قدس در لحظه لحظه مقاومت و پایداری مردم غزه رقم خواهد خورد.

امروز، غزه عرصه دفاع از اسلام و پیروان آئین پیامبراعظم(ص) است. امروز؛ غزه نماد غیرت، شرف و بیداری مسلمانان است . امروز روزی است که می تواند آینه تمام نمای شکل گیری جبهه متحد جهان اسلام باشد.

امروز، ائتلاف مردم جهان بر محور دفاع از مظلومیت فلسطین و مردم غزه شکل گرفته است و دیر یا زود شعله های خشم و نفرت آنان، رژیم ظلم و جنایت و حامیان غربی و عربی آن را در برخواهد گرفت. دوران سکوت و چشم بستن برحقایق و واقعیات تلخ و ناگوار جاری بر عالم ، به ویژه آنچه که اینک در سرزمین مقاوم غزه می گذرد، گذشته است و در این صحنه تاریخی، فرصت سوزی و سیاست بازی از سوی هر مرجع و سازمانی، خیانت به آرمانهای بشری است؛ دفاع مقدسی که در برابر رژیم صهیونیستی آغاز شده است ، از قلب و روح آزادیخواهان و حق طلبان در سراسر عالم انرژی می گیرد.

در چنین لحظات سرنوشت ساز، مجامع منطقه ای و جهانی و سران کشورهای اسلامی و عربی، با تأسی به خواست و اراده ملت خود، بایستی تصمیم قاطع و جدی خود را بگیرند و با تشکیل جبهه واحد ضد صهیونیستی، تمامی ظرفیت و توانمندی های خود را برای شکستن محاصره مردم مقاوم و مظلوم غزه و بازگشایی گذرگاهها، به ویژه گذرگاه رفح و گسیل امکانات و تجهیزات اولیه مورد نیاز مقاومت مردم غزه و حماس، نظیر غذا و دارو، هر چه سریع تر فرجام ننگین و خفت بار رژیم جنایت پیشه صهیونیستی را رقم زنند.

ابتکارعمل در دست عاشورائیان زمان و فرزندان مقاومت اسلامی فلسطین، بار دیگر  کابوس شکست جنگ 3 روزه با حزب الله لبنان برای رژیم جعلی اسرائیل زنده شده است. پیکر نحیف و زبون رژیم غاصب و اشغالگر قدس به احتضار نشسته است و ضربات مهلک و سنگین انتفاضه، ادامه حیات را از این غده سرطانی در سرزمین های اشغالی سلب نموده است و دور نیست زمانی که نابودی و محو این رژیم جنایتکار و آزادی و پیروزی کامل مقاومت  اسلامی فلسطین، خبر اول رسانه های جهان گردد.

بی تردید، تا آن زمان، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در صفوف مقدم جبهه حمایت از آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و در این راه با پیروی از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام عظیم الشأن و منویات و فرامین ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، به تکلیف خود عمل کرده و هیچگونه کوتاهی را برازنده خود ندانسته و با راهبرد جهاد و شهادت، همچنان در میدان دفاع مقدس حماس و انتفاضه فلسطین در کنار آنان خواهد بود.

کد خبر 810589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha