۲۰ دی ۱۳۸۷، ۱۵:۰۰

فارل در "راه بازگشت" ویر بازی می‌کند

فارل در "راه بازگشت" ویر بازی می‌کند

بازیگر فیلم‌های "اسکندر" و "رویای کاساندرا" برای بازی در فیلم جدید پیتر ویر مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد اد هریس، جیم استرجس و سیرشه رونان دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی در "راه بازگشت" کارگردان استرالیایی مذاکره می‌کنند. فیلم بر مبنای داستانی واقعی ساخته می‌شود و درباره یک گروه از سربازان است که سال 1942 برای فرار از گولاگ سیبری تن به شرایطی طاقتفرسا می‌دهند.

ویر فیلمنامه را بر مبنای کتاب خاطرات اسلاوومیر راویچ نوشته و فارل نقش یک روسی سرسخت با بدنی خالکوبی‌شده را به عهده دارد. هریس یک آمریکایی است و استرجس به نقش یک زندانی جوان لهستانی ظاهر می‌شود.

رونان نیز در "راه بازگشت" یک دختر روس فراری است که با فراریان آشنا می‌شود. این فیلم از مارس 2009 در بلغارستان کلید می‌خورد و اولین فیلم ویر پس از فیلم سال 2003 "استاد و فرمانده: آخر دنیا" است.

فارل برای بازی در فیلم کمدی "در بروژ" نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب است. او اخیرا بازی در فیلم‌های "اوندین" نیل جردن، "تخیلات دکتر پارسانوس" تری گیلیام و "رده درمانی" دنیس تانوویچ را به پایان رسانده است.

هریس که اخیرا "آپالوسا" را کارگردانی و خود در آن بازی کرد، فیلم Once Fallen را در مرحله پس از تولید دارد. استرجس سال 2008 در فیلم "21" ظاهر شد. رونان به تازگی بازی در فیلم "استخوان‌های دوست‌داشتنی" ساخته پیتر جکسن را تمام کرده است.

ویر متولد 1944 سیدنی است و برای "شاهد"، "انجمن شاعران مرده"، "کارت سبز"، "نمایش ترومن" و "استاد و فرمانده" شش بار نامزد اسکار بوده است.

کد خبر 813401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha