۱۰ بهمن ۱۳۸۷، ۱۶:۵۹

3800 واحد فاقد برق در بوشهر برق دار می شوند

3800 واحد فاقد برق در بوشهر برق دار می شوند

بوشهر - خبرگزاری مهر : فرماندار بوشهر گفت: با پیگیری های لازم از مرکز و اختصاص اعتبار مورد نیاز در زمینه های توسعه و تجهیز ، از پنج هزار و 800 واحد مسکونی بدون برق در بوشهر، سه هزار و800 واحد به شبکه متصل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، جعفر پورکبگانی امروز در بازدید کمیته بازرسی ویژه استانداری از فرمانداری بوشهر با بیان این که مابقی واحدهای نیز به شبکه برق متصل می شوند، افزود : نبود برق باعث شده بود این تعداد واحد بلااستفاده باقی بماند.

پورکبگانی با تاکید بر رفع مشکلات آب و برق این شهرستان ، اظهار داشت: برنامه ریزی و ترسیم عملکرد مسئولان باید بر اساس نیازها و مشکلات مردم باشد.

وی افزود: مجموعه فرمانداری و اداره های تابعه خود را در برابر مشکلات مردم مسئول می دانند بنابراین همه فعالیت ها و برنامه های خود در راستای کاهش این مشکلات طراحی و اجرا می کنند.

فرماندار بوشهر ، جابجایی اسکله جبری، ساماندهی موسسات خیریه و هیات های مذهبی، برگشت 200هکتار از اراضی دولتی که توسط افراد سودجو گرفته شده بود و تسطیح اراضی و عملیات فنداسیون یک هزار و 10واحد مسکونی طرح مسکن مهر را از جمله اقدامات فرمانداری بوشهر ذکر کرد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر نیز هدف از بازرسی را رفع اشکالات احتمالی، آموزش و بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

محمدحسن شنبدی افزود: تیم بازرسی به عنوان یک الگوی جدید باری رفع اشکالات موجود به منظور ارایه خدمات مطلوب به ارباب رجوع است و همه موارد بازرسی شده در قالب یک دفترچه برای بهره برداری و استفاده در راستای تقویت نکات ضعف به اداره های مربوط ارسال می شود.

کد خبر 825011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha