۱۰ بهمن ۱۳۸۷، ۱۴:۵۶

منافقین برای همیشه در لیست سیاه ملت ایران باقی هستند

مشهد - خبرگزاری مهر: دبیرکل کانون هابیلیان با اشاره به خروج نام گروهک منافقیت از لیست تروریستی اتحادیه اروپا گفت: منافقین برای همیشه در لیست سیاه ملت ایران باقی می مانند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سید جواد هاشمی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کانون هابیلیان مشهد با بیان اینکه منافقین برای همیشه در لیست سیاه ملت ایران باقی می مانند افزود: کشورهای اروپایی باید سوابق ضد ایرانی در جنگ هشت ساله و حمایت شان از صدام و جای دادن به این گروه، آن را در لیست گروه های تروریستی قراردادند!

دبیر کانون هابیلیان (خانواده شهدای ترور) با بیان اینکه تنها نیرویی که برای خیانت به این وطن از هیچ عملی فروگذار نمی کنند تنها منافقین است گفت: ملت ایران، خود دارای لیست سیاهی است که در صدر آن منافقین قرار دارد.

وی تصریح کرد: خروج این گروهک از لیست سیاه کشورهای اروپایی صرفا می تواند یک اقدام خصومت آمیز علیه مردم ایران تلقی شود که بیش از همه اروپا باید برای اصلاح آن پیشقدم شده و آن را جبران نماید.

هاشمی نژاد با بیان اینکه فعالیت های تروریستی منافقین در ایران، عراق  و ... ثبت و ضبظ شده خاطر نشان کرد: اقدام اتحادیه اروپا در خارج ساختن نام منافقین از لیست گروه های تروریستی موجب شگفتی فعالان و سازمانهای بین المللی حقوق بشرجهان است و از سویی نشان دهنده این است که این اتحادیه به موازین حقوق بشر و قوانین مبارزه با تروریسم با معیارهای سیاسی و سلیقه ای نگاه می کند.

 سید جواد هاشمی نژاد فرزند شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی نژاد است که توسط منافقین کور دل در سال 1360 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 825153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha