۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۱۷:۲۸

مسئولان فرهنگی نقش مهمی در شناساندن استعدادهای مددجویان دارند

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل زندانهای استان همدان گفت: مسئولان فرهنگی نقش مهمی در شناساندن استعدادهای مددجویان، فضاهای موجود و تقویت شورای طبقه‌بندی برای اجرای برنامه‌های اشتغال، حرفه‌آموزی و خدمات در زندان‌ها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، محمد علی محمدی ظهر امروز در سی و دومین کمیته کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندان‌های استان که با حضور مسئولان فرهنگی زندان‌های تابعه برگزار شد، شناخت دقیق، درک بالا و تطبیق با برنامه‌های سازمانی را لازمه تحقق اولویت‌های 10 گانه برشمرد.

محمدی با بیان آنکه حوزه فعالیت در بخش فرهنگی زندان‌های تابعه بسیار گسترده است، اظهار داشت: واحدهای فرهنگی زندان‌ها با ایجاد انگیزه در بین مددجویان، می‌توانند نقش مهمی در ترغیب آن‌ها برای فعالیت در برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی در جهت کاهش آسیب رفتارهای پرخطر ایفا کنند.

محمدی در ادامه بر تقویت و آموزش صنایع دستی دارای کیفیت با توجه به ماندگاری برخی از رشته‌ها با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان در زندان‌های استان تأکید کرد.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های استان برگرفته از آموزه‌های دینی و در جهت اصلاح و تربیت مددجویان است.

محمدی برگزاری کلاس‌های قرآنی، عقیدتی، نمازجماعت، حرفه‌آموری و بهره‌گیری از طرح همسان به منظور آموزش در بخش‌های مختلف را از جمله فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌های استان همدان دانست

کد خبر 831903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha