۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۱۱:۰۷

خبرگزاری آلمان گزارش داد:

انتخابات در تحریم صهیونیستها؛ از بین رفتن صلح فلسطینی- اسرائیلی

انتخابات در تحریم صهیونیستها؛ از بین رفتن صلح فلسطینی- اسرائیلی

جنگ غزه با پیوند دادن فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 به فلسطینی های کرانه باختری وغزه و از بین بردن امیدهای یهودیان مقیم این سرزمین ها برای دستیابی به امنیت، تحریم انتخابات را رقم زد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آلمان در گزارشی درباره انتخابات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یکی از عربهای ساکن سرزمین های اشغالی آورد: ما در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

این رسانه اروپایی با اشاره به این مصاحبه نوشت: صحبت های این عرب ساکن سرزمین های اشغالی را می توان صحبت های 1.5 میلیون عرب ساکن این منطقه دانست که خود را از مهاجران یهودی جدا می دانند.

این رسانه غربی، فلسطینی ها را یک پنجم جمعیت سرزمین های اشغالی عنوان کرد و آورد: جنگ غزه که با کشتار بیش از یک هزار و 300 فلسطینی و از بین رفتن زیرساخت ها همراه بود، موجب جدایی بیشتر فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی  از مهاجران یهودی حاکم بر این سرزمین شد.

این رسانه غربی افزود: عربهای ساکن سرزمین های اشغالی ملیت خود را فلسطینی می دانند.

خبرگزاری آلمان یک صلح موقت بین فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی و مهاجران صهیونیست را تنها فرق این فلسطینی ها و فلسطینی های ساکن نوار غزه و کرانه باختری از زمان جنگ اعراب-اسرائیل در 1948 عنوان کرد.

جنگ غزه، فلسطینی های ساکن سرزمین های 1948 را به فلسطینی های غزه و کرانه باختری پیوند داد.

این رسانه غربی 14 درصد جمعیت چهار میلیون و 800 هزار نفری رای دهندگان را در سرزمین های اشغالی عربها اعلام کرد.

خبرگزاری آلمان پیش بینی کرد حداقل نصف رای دهندگان فلسطینی در انتخابات امروز شرکت نکنند. این رسانه اروپایی عمل نکردن به وعده های داده شده، بحران امنیت و فساد را عاملی برای تحریم انتخابات از سوی فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 و مهاجران مقیم آن عنوان کرد.

خبرگزاری آلمان از گستردگی نگاه فاشیستی به فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی خبر داد ونوشت: درکنارهمه تنش هایی که درمناطق عرب نشین و صهیونیست نشین درسرزمین های اشغالی وجود دارد آویگدور لیبرمن یکی از رهبران احزاب افراطی راستگرای کنیست رژیم صهیونیستی حتی نمایندگان فسطینی کنیست این رژیم را بخاطرهمدردی با فلسطینی های غزه،تروریست و خائن عنوان کرده است.

فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی با وجودی که یک پنجم ساکنان این منطقه را تشکیل می دهند تنها هفت کرسی از 120 کرسی را در اختیار دارند و به نظر می رسد با وضعیت موجود حتی این کرسی ها را هم از دست خواهند داد.لیست متحد اعراب ساکن سرزمین های اشغالی بخاطر حمایت از مردم مظلوم غزه در جنگ 22 روزه از شرکت در انتخابات روز سه شنبه ممنوع شده است.

"احمد تیبی" یکی از اعضای فلسطینی کنیست رژیم صهیونیستی در اشاره به درخواست آویگدور لیبرمن یک مهاجر صهیونیست متولد شوروی سابق و رهبر حزب اسرائیل بیتی نیو یک حزب افراطی راستگرا که درخواست اخراج فلسطینی ها از کنیست را کرده بود درگفتگو با خبرگزاری آلمان گفت: چگونه عربهای ساکن سرزمین های اشغالی می توانند آرام بنشینند وقتی لیبرمن که کمتراز 25 سال است به اسرائیل(سرزمین های اشغالی 1948) آمده، ما را که مردم بومی این سرزمین هستیم و پدرانمان هزاران سال است در این سرزمین زندگی می کنند را از سرزمینمان اخراج می کند.

لازم به ذکر است، فلسطینی ها اکثریت سرزمین های اشغالی سال 1948 را تشکیل می دادند اما پس از جنگ عربی-اسرائیلی، بیشتر آنها از این منطقه اخراج و آواره شدند.

اکنون میلیون ها فلسطینی اخراج شده از سرزمین های اشغالی در کشورهای همسایه فلسطین در اردن، لبنان، سوریه و کرانه  باختری و غزه آواره شده اند.

کد خبر 832063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha