۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۱۵:۴۲

محصولی:

استقلال امروز ایران در جهان مرهون انقلاب اسلامی است

استقلال امروز ایران در جهان مرهون انقلاب اسلامی است

تبریز - خبرگزاری مهر: وزیر کشور با اشاره به جایگاه رفیع ایران در عرصه های بین المللی، استقلال، پیشرفت و سربلندی امروز مردم ایران را مرهون انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، صادق محصولی ظهر امروز در جمع راهپیمایان مردم تبریز افزود: انقلاب اسلامی امروز الهام‌بخش همه آزادیخواهان جهان شده و دنیا پیام انقلاب ایران را که استقلال و مبارزه با ستم بود را دریافت کرده است.

وی اظهار داشت: امروز نتایج صدور انقلاب تا بیخ گوش آمریکا رسیده و این امر نشان می‌دهد که ما موفق شدیم انقلاب را به جهان صادر کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه مقاومت 30 ساله مردم ایران در برابر استکبار سرمش ملت های آزاده جهان شده است، گفت: حزب‌الله لبنان و مردم غزه نیز با الهام از پیام انقلاب ایران توانستند مجهزیزترین ارتش دنیا را شکست دهند.

محصولی با بیان اینکه موفقیت‌های اخیر ایران جهان را مهبوت کرده است، افزود: انقلاب واقعی بدون سکون است و اوضاع امروز میهن اسلامی حاکی از آن است که انقلاب نه تنها درجا نزده بلکه در عرصه های مختلف روزبه‌روز به پویایی رسیده است.

وزیر کشور با اشاره به دستاوردهای 30 ساله انقلاب در کشور خاطرنشان کرد: کسب موفقیت های بسیار در عرصه های مختلف از جمله دستیابی به انرژی هسته ای، پیشرفت های فضایی، موفقیت های پزشکی و دارویی همه در نتیجه استقلال، عزت و اعتماد به نفسی است که انقلاب اسلامی به مردم ایران عرضه کرد.

محصولی اظهار داشت: امام راحل با تاسی از پیام قیام عاشورا که اصلاح امور مسلمین بود توانستند امور کشور را اصلاح کرده و این انقلاب را به پیروزی برسانند تا الگویی برای ایستادگی در برابر جور جباران باشد.

وی افزود: پایداری بر اصول و ارزش‌های انقلاب از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و در این راه باید ثابت باشیم و اگر دنیا جمع شود نمی‌تواند ما را از اهداف خود بازگرداند.

وزیر کشور گفت: انقلاب دارای استمرار است سعی کرده اخلاق و معنویت را در جامعه گسترش دهد،اهداف اصلی انقلاب عدالت‌خواهی،اخلاق‌مداری و حاکمیت معنویت بود که به حمد الهی امروز شاهد آن در کشور هستیم.

وی انقلاب را دارای دو جنیه ایجابی و سلبی خواند و افزود: جنبه ایجابی انقلاب همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و جنبه سلبی آن نیز طرح شعار نه شرقی و نه غربی بود که همه تحقق یافته است.

محصولی گفت: امروز به دست توانای جوانان ما، ماهواره امید فضا را تسخیر کرده است که همه این‌ها در سایه مقاومت در برابر زورگویی و توکل بر خدا حاصل شده است.

کد خبر 832473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha