۹ اسفند ۱۳۸۷، ۱۰:۴۲

کردزنگنه به مهر اعلام کرد:

واگذاری 5 درصد سهام شرکتهای دولتی به مدیران

واگذاری 5 درصد سهام شرکتهای دولتی به مدیران

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی از تصویب آئین نامه ای در کارگروه اصل 44 به منظور واگذاری 5 درصد از سهام بنگاهها به مدیران متخصص خبرداد.

غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفتگو با مهر در مورد واگذاری سهام به کارکنان دولت، بازنشستگان و مدیران متخصص گفت: هم اکنون واگذاری سهام به سه روش بلوکی، ترجیحی و تدریجی انجام می شود، سهام بلوکی بیش از 5 درصد عرضه می شود، سهام تدریجی سهام خردی است که در بورس عرضه می شود و سهام ترجیحی سهامی است که به مدیران و کارکنان همان بنگاه واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی از تصویب آئین نامه ای در کارگروه اصل 44 به منظور واگذاری 5 درصد از سهام بنگاهها به مدیران و کارکنان همان بنگاهها خبرداد.

وی افزود: براساس آئین نامه واگذاری سهام ترجیحی 5 درصد سهام برای کارکنان و مدیران همان بنگاه و 5 درصد برای مدیران کارآمد و با تجربه است و این موضوع برای بازنشستگان همان بنگاهها نیز مطرح است.

اسماعیل غلامی معاون سازمان خصوصی سازی نیز در گفتگو با مهر از واگذاری 5 درصد سهام شرکتهای مشمول اصل 44 به مدیران متخصص در صورت ابلاغ آئین نامه آن خبرداد و افزود: این میزان سهام علاوه بر 5 درصدی است که به صورت سهام ترجیحی به کارکنان آن واحدها واگذار می شود.

 

کد خبر 837622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha