۷ اسفند ۱۳۸۷، ۱۸:۰۶

فعالیت 122 شورایار در 60 محله گرگان آغاز شد

فعالیت 122 شورایار در 60 محله گرگان آغاز شد

گرگان - خبرگزاری مهر: 122 نماینده شورایار منتخب به صورت رسمی فعالیت خود را در 60 محله شهر گرگان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان عصر چهارشنبه در جلسه آموزشی این شورایاران در گرگان افزود: این افراد از بین 357 نامزد با آرای مستقیم مردم انتخاب شدند و در 60 محله فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: شورای شهر توانست با برگزاری این انتخابات دستاورد بزرگی از مشارکت دادن شهروندان در امور شهر را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت گسترده اقشار مختلف از جمله اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، کسبه و بازار در این انتخابات برای پیگیری امور محلات و شهر چشمگیر بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان یادآورشد: این شورایاران تا پایان دوره سوم شورای اسلامی به عنوان مشاوران شورای شهر فعالیت دارند و بهره گیری از خرد جمعی این افراد و مشاوره در امور محلات از جمله اهداف برگزاری این انتخابات است.

به گفته چراغعلی، شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، به عنوان نمایندگان مردم، اهداف کلانی را در زمینه مشکلات و معضلات شهری پیش رو دارند و در این میان نقش شورایاریها به عنوان بازوانی توانمند برای اداره شهر حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شورایاریها می توانند به گونه ای ملموس، مدیران شهری را در جریان مشکلات و مطالبات محلی قرار داده و نسبت به رفع آنها و خدمات رسانی با توجه به نیازهای محله اقدام کنند.

انتخابات شورایاری جمعه گذشته در محلات شهر گرگان برگزار شد.

 

کد خبر 839655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha