۲۷ اسفند ۱۳۸۷، ۱۸:۳۵

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک اردیبهشت ماه برگزار می شود

ساری - خبرگزاری مهر : نماینده دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک از برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک، اردیبهشت ماه 88 همزمان با روز جهانی ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری عصر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در ساری گفت: در این همایش بیش از 500 نفر از استادان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: ضرورت تجدیدنظر در چارت سازمانی روابط عمومی ها مبتنی بر آیین نامه جدید (ابلاغی مردادماه 86 از سوی دولت)، مدلهای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در دستگاه های دولتی، مدلهای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در شرکت های بخش خصوصی و تعاونی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، روابط عمومی الکترونیک و نظام های اطلاع رسانی، روابط عمومی الکترونیک و رسانه های جدید، روابط عمومی الکترونیک و زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران، روابط عمومی الکترونیک و سیستم های مانیتورینگ اخبار صوتی ، تصویری و اینترنتی ، روابط عمومی الکترونیک و نظرسنجی الکترونیک و روابط عمومی الکترونیک و دیپلماسی عمومی از دیگر موارد  قابل بحث و بررسی در چهارمین کنفرانس روابط عمومی الکترونیک خواهد بود.

مظفری تاکید کرد در این همایش از تلاش گران عرصه روابط عمومی و نویسندگان مقالات برتر که در جهت توسعه دانش روابط عمومی الکترونیک فعالیت می کنند تجلیل خواهد شد

وی تصریح کرد  علاقمندان به ارایه مقاله در این همایش می توانند مقالات خود حول محورهای اعلام شده را برای ارزیابی کمیته علمی به آدرس اینترنتی  info@eprcenter.ir ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: این همایش اردیبهشت ۸۸ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 850681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha