۱ فروردین ۱۳۸۸، ۱۶:۱۴

تشکری هاشمی به مهر خبر داد:

خدمات رسانی شهرداری تهران به شرکت کنندگان مراسم تشییع همسر امام (ره)

خدمات رسانی شهرداری تهران به شرکت کنندگان مراسم تشییع همسر امام (ره)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی و مترو تهران برای خدمت رسانی به افرادی که فردا در مراسم تشییع پیکر همسر امام (ره) شرکت می کنند خبر داد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتکو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته از ساعت 8 صبح فردا اتوبوسهای شرکت واحد از میادین و همچنین تقاطعها و مساجد اصلی شهر تهران آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر خانم خدیجه ثقفی همسر مکرمه حضرت امام خمینی (ره) هستند.

وی در ادامه افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی از حداقل 20 میدان اصلی شهر مانند بسیج، کلاهدوز، شهدا، خراسان، شوش، راه آهن، امام حسین، تجریش، امام خمینی، هفت تیر، بهارستان و ... به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین با حداقل 170 دستگاه اتوبوس خدمات رسانی می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: همچنین بعد از مراسم تشییع نیز اتوبوسها شرکت کنندگان را به منظور شرکت در مراسم تدفین به حرم حضرت امام منتقل خواهند کرد و در پایان مراسم مجددا مردم را به سمت میادین اولیه باز خواهند گرداند .

وی گفت: به شهرداران مناطق 22 گانه تهران نیز اعلام کرده ایم که در صورت افزایش تقاضا به ما اعلام کنند تا متناسب با نیاز تعداد اتوبوسها را برای خدمات رسانی به مردم افزایش دهیم.

به گفته تشکری هاشمی متروی تهران نیز به مقصد حرم امام از صبح فردا خدمات دهی مناسبی به شرکت کنندگان در مراسم تدفین دارد تا افرادی که مستقیما قصد استفاده از مترو را برای شرکت در این مراسم دارند از امکانات لازم در این خصوص برخودار باشند.

کد خبر 851533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha