۱۵ فروردین ۱۳۸۸، ۱۴:۴۱

"ختم نبوت"رونمایی شد

کتاب"ختم نبوت"(Finality of Prophethood) نوشه یکی از پژوهشگران جوان پاکستانی، از سوی رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد در خانه فرهنگ راولپندی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم محمد عمر ریاض عباسی نویسنده کتاب، به توضیح علل نگارش این کتاب پرداخت و گفت: یکی از راههای مقابله با اهانت به رسول اکرم(ص)، بیان انحراف قلم به مزدانی است که از نظر عقیدتی، زمینه ی اهانت را فراهم می‌آورند.

مرتضی پویا یکی از روزنامه نگاران پیش کسوت پاکستان، به عنوان دومین سخنران، جایگاه فرقه ضاله قادیانیه را که همزمان با ابداع بهائیت در ایران و وهابیت در شبه جزیره عربستان، توسط انگلیسیها در شبه قارة هند بنیان‌گذاری شده است، به بحث گذاشت.

دکتر غضنفر مهدی، رئیس شورای امام حسین(ع) نیز به ایراد سخن پرداخت و از شخصیت توانای ریاض عباسی برای نگاشتن چنین کتابی یاد کرد.

در پایان این مراسم، صاحب فصول رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد رویکرد جوانان پاکستانی به شناخت دوستان و دشمنان واقعی خویش را نشانه بیداری و هشیاری جامعه نسبت به خطرات پیرامون خود دانست.

در مراسم رونمایی کتاب"ختم نبوت"جمع زیادی از اقشار مختلف و نسل جوان که حضور یافته بودند، از نمایشگاه عکس میلاد النبی(ص) بازدید به عمل آوردند.  
 

کد خبر 854345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha