۲۱ خرداد ۱۳۸۳، ۱۵:۲۸

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس :

موزه دفاع مقدس با همكاري شهرداري تهران احداث مي شود

سردار باقرزاده ريس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در جلسه معارفه معاون جديد اداري و پشتيباني اين بنياد از تاسيس موزه دفاع مقدس در اراضي عباس آباد تهران خبر داد

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاري مهر، با توافقي كه ميان بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ستاد كل نيروهاي مسلح و شهرداري تهران انجام گرفته است موزه دفاع مقدس در اراضي عباس آباد تهران احداث مي شود .

سردارسرتيپ ميرفيصل باقر زاده ريس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در مراسم معارفه سرهنگ رهني معاون جديد اداري و پشتيباني اين بنياد در اين باره اظهار داشت :  در جلسه اي كه شهرداري تهران حضور داشتند قرار شد شهرداري ارائه زمين و ساخت موزه دفاع مقدس را برعهده گيرد و طراحي و نظارت بر ساخت و اعطاي بودجه آن نيزبر عهده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس باشد .

وي با تاكيد بر اينكه بايد پيمان با شهدا ملاك عمل ما باشد نه مسائل مادي افزود : يكايك مناصب و جايگاهها در نيروي هاي مسلح بر اساس شايستگي هاي افراد به آنان سپرده مي شود كه در راس آنها امانتداري و وفاداري به آرمانهاي انقلاب و شهدا است .

سردار باقرزاده بالاترين سرمايه هاي هر سازماني را نيروهاي انساني آن ذكر كرد و گفت: ساير موارد نيز ساختمانها ، دستگاهها ، اموال و دارائيهاي يك سازمان در درجه دوم اهميت پس از نيروهاي انساني قرار دارند .

ريس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در پايان با معرفي رهني به عنوان معاون جديد اداري و پشتيباني بنياد ازمنيري معاون قبلي  تشكر و قدرداني كرد .

کد خبر 85598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha