۲۳ فروردین ۱۳۸۸، ۱۳:۵۶

مدیر کل سلامت شهرداری:

رانندگان تاکسیهای اورژانس تجلیل می شوند

رانندگان تاکسیهای اورژانس تجلیل می شوند

در مراسمی با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران، وزارت بهداشت و مرکز اورژانس کشور از رانندگان تاکسیهای اورژانس تقدیر و تشکر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود : طرح آموزش دوره های فوریت پزشکی به رانندگان تاکسیهای شهر تهران از چهار ماه پایانی سال 87 آغاز شد و در قالب این طرح تا پایان سال گذشته بیش از 3 هزار نفر از تاکسیرانان تهران دوره های آموزش امداد و نجات و فوریتهای پزشکی را در ادارات سلامت مناطق 22گانه پایتخت پشت سر گذاشتند و در پایان دوره برای تمامی آنان گواهی معتبر با امضای مدیران وزارت بهداشت و شهرداری تهران صادر شد.

دکتر عباس تقی زاده گفت: یک جعبه کمکهای اولیه نیز به هریک از این افراد اهدا شد تا اگر مشکلی برای شهروندان در هر نقطه شهر رخ داد بتوانند خدمات اولیه را به آنها ارائه دهند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده بیش از 20 هزار نفر از رانندگان تاکسیهای پایتخت این دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته و به جعبه کمکهای اولیه مجهز می شوند.

به گفته تقی زاده این آموزشها با همکاری و مشارکت مرکز اورژانس، تاکسیرانی و اداره کل سلامت شهرداری تهران ارائه شده است.

مراسم تجلیل از رانندگان تاکسیهای اورژانس از ساعت 9 تا 11 صبح روز دوشنبه 24 فروردین در تالار ایران زمین (اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران) برگزار می شود.

کد خبر 858859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha