۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۱:۳۶

شهردار تهران ابلاغ کرد؛

دستورالعمل ساماندهی سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تهران

دستورالعمل ساماندهی سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تهران

شهردار تهران در راستای تحقق ماده واحده ساماندهی سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تهران مصوب بهمن ماه 87، دستورالعمل ساماندهی هر چه سریعتر به اجرا در آمدن این مصوبه را به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و رکود احتمالی سازمان ها و شرکت های متاثر از مصوبه را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل این دستور العمل که به تمامی معاونت ها، مناطق، ادارات کل، سازمانها و شرکتهای شهرداری تهران ارسال شده بدین شرح است:

در راستای اجرای ماده واحده ساماندهی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری مصوبه بهمن ماه 87 شورای اسلامی شهر تهران ابلاغی در تاریخ 13/12/87 به شهرداری تهران، دستورالعمل زیر برای ساماندهی هرچه سریعتر و به اجرا در آوردن مصوبه، جلوگیری از اتلاف وقت و رکود احتمالی در سازمانها و شرکتهای متاثر از مصوبه ارسال می گردد.

الف - کمیته عالی اجرایی متشکل از معاون امور مناطق، معاون مالی و اداری و مدیر کل امور مجامع و شوراها به ریاست جناب آقای دکتر شریفی تشکیل و کل فرآیند عملیات اجرایی مصوبه را هدایت نماید. این کمیته در جلسات موضوعی خود از کلیه عوامل دست اندرکار و صاحب نظر حسب مورد دعوت و از نظرات آنان استفاده خواهد نمود. دبیر کمیته، معاونت مالی و اداری(اداره کل مجامع) می باشد.

ب - فرآیند کلی ساماندهی توسط چهار کارگروه (کارگروه مالی - کارگروه نقل و انتقال سهام و کارگروه اساس نامه و انحلال و کارگروه نیروی انسانی ) که در معاونت مالی و اداری (اداره کل امور مجامع و شوراها) تشکیل می شود تهیه و پس از تصویب کمیته عالی اجرایی به اجرا در خواهد آمد، همچنین کارگروهها می توانند حسب مورد از مشاوران ذی صلاح مالی، مالیاتی، بیمه ای و حقوقی و غیره برای انجام صحیح مراحل مربوطه استفاده نمایند.

ج - کمیته حسب مورد برای سازمان ها و شرکت های متاثر از مصوبه یک نفر مدیر پروژه تعیین و احکام ایشان با هماهنگی معاونت مربوطه توسط نماینده تام اختیار این جانب در امور مجامع (معاون مالی و اداری) صادر و مدیران فوق مراحل اجرایی این فرآیند ساماندهی را پیگیری خواهند نمود( مدیران پروژه می توانند از بین مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و هرفرد دیگری که کمیته مصلحت بداند تعیین گردند).

د - کمیته اجرایی موظف است ترتیبی اتخاذ نماید که از تاریخ 15/2/88 به بعد فعالیت کلیه سازمانها و شرکتهای ادغام شونده تحت نام فعلی آنها متوقف و با نام سازمانها و شرکتهای ادغام پذیر صورت گیرد.

ه - کلیه اموال و داراییها و موجودیها و تجهیزات قبل از اقدام به ادغام یا انحلال توسط کمیته اجرایی تعیین تکلیف و در اختیار اداره کل املاک و مستغلات یا اداره کل پشتیبانی شهرداری قرار گیرد.

و - با توجه به نبروهای انسانی آزاد شده در اثر اجرای لایحه ساماندهی شرکتها و سازمان جذب و به کارگیری نیروی انسانی جدید الورود با هر عضویتی در کلیه واحدهای تابعه شهرداری ممنوع بوده و معاونتهای ذی ربط موظفند نیروهای آزاد شده را در سازمان ادغام شده یا سازمان تازه تشکیل شده و یا سایر مناطق به واحدهای تابعه به کارگیری نموده به طوریکه نیروی بلاتکلیف در سازمان یا شرکت ادغام شده نباشد(با هماهنگی کامل کمیته عالی اجرایی).

ز- دستگاههای نظارتی (بازرسی ، حراست و حسابرسی) بر حسن اجرای امور نظارت لازم را به عمل آورده و گزارشی نظارتی روند اجرایی مصوبه را برای اینجانب ارسال نمایند.

کد خبر 868171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha