۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۷:۰۴

نمایشگاه پوستر "خلیج همیشه فارس" در مترو

نمایشگاه پوستر "خلیج همیشه فارس" در مترو

نمایشگاه پوستر با موضوع "خلیج همیشه فارس" از 10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس از سوی مراکز فرهنگی هنری مترو وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار ‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه آثار برگزیده پوسترهای طراحی شده هنرمندان گرافیست جوان در معرض دید عموم قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه "خلیج همیشه فارس" تا 24 اردیبهشت به خانه فرهنگ مترو هفت تیر واقع در ایستگاه مترو هفت تیر مراجعه کنند.

- نمایشگاه تصویرسازی اکرم زین‌العابدینی از 12 تا 17 اردیبهشت ساعت 9 تا 18 در نگارستان کلک خیال فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود. روابط عمومی فرهنگسرا اعلام کرد این نمایشگاه شامل 30 اثر با تکنیک‌های مختلف و سبک‌های رنگی متنوع چون گواش، اکولین، مدادرنگی و ... است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه زین‌العابدینی به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، فرهنگسرای اخلاق، نگارخانه کلک خیال مراجعه کنند.

- نمایش کودکان "رنگ، رنگ، نقاشی" به نویسندگی عباس دوست‌قرین و کارگردانی مهری لونی در تالار مهر فرهنگسرای کودک اجرا می‌شود. روابط عمومی مراکز فرهنگی هنی منطقه سه اعلام کرد این نمایش دارای پیام کمک به همنوع، آزادی انتخاب و ... است.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای این نمایش تا پایان اردیبهشت هر روز به نشانی خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده، فرهنگسرای کودک مراجعه کنند.

- سلسله نشست‌های "آموزش شهروندی" سه‌شنبه‌ها ساعت 9 تا 10 در خانه فرهنگ حوراء برگزار می‌شود. این نشست‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی، شناخت بانوان از محیط پیرامون و نحوه برخورد در زمان بروز مشکلات در جامعه برپا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این جلسه‌ها به نشانی خیابان جلفا، انتهای کاویان غربی، بوستان بهشت مادران، خانه فرهنگ حوراء مراجعه کنند.  

- نمایشگاه نقاشی‌های نگار اورنگ با عنوان "هوم سیک‌ها" از 13 تا 22 اردیبهشت ساعت 14 تا 20 در نگارخانه الهه برگزار می‌شود. هوم‌سیک (بیماری خانه) به نوعی غم غربت و جدایی افراد از چیزی است که فرد به آن وابسته است.

اورنگ در نقاشی‌هایش به لایه‌های درونی چهره افراد پرداخته و تلاش می‌کند ماهیت اصلی و تاثیر دوره‌های مختلف را در پرتره‌هایش به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه 30 اثر آب مرکب و اکریلیک با ابعاد 25×16 و 40×30 و 70×50 ارائه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به جز ایام تعطیل به نشانی بلوار آفریقا، خیابان گلفام، پلاک 6 مراجعه کنند.

کد خبر 871049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha