۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۵:۵۱

سرهنگ هاشمی:

162 پارکینگ برای پارک موتورسیکلتهای منطقه 12 تهران اختصاص یافت

162 پارکینگ برای پارک موتورسیکلتهای منطقه 12 تهران اختصاص یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در منطقه 12 شهرداری تهران 162 پارکینگ برای پارک موتورسیکلتها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "هادی هاشمی" با اشاره به اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 شهرداری تهران با هدف ساماندهی تردد و پارک موتورسیکلت ها، گفت: این تعداد پارکینگ با هدف ساماندهی تردد و پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد پارکینگ، پاسخگوی نیاز همه موتورسیکلتهای این منطقه است، بنابراین هیچ عذری از راکبان موتورسیکلتهای متوقف شده در این منطقه نمی پذیریم و در صورت پارک موتورسیکلت در مکانهای غیرمجاز با راکبان این خودروها برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در صورتی که موتورسیکلت در معابر و خیابانهای محدوده اجرای طرح انضباط اجتماعی در مکانهای غیر مجاز متوقف شده باشد، عوامل پلیس مستقر در منطقه نسبت به انتقال آنها به پارکینگ و اعمال قانون اقدام می کنند.
 
سرهنگ هاشمی اظهار داشت: طرح انضباط اجتماعی از روز دهم اردیبهشت در منطقه 12 شهرداری تهران آغاز شده و به رغم پیش بینی های ما برای توقیف روزانه 500 دستگاه خودرو و دو هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف در این منطقه، در دو روز اجرای طرح فقط 100 دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شد.

وی با قدردانی از همکاری مردم و اهالی این منطقه با پلیس در راستای اجرای این طرح تاکید کرد: این امر نشانه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان و مقبولیت طرح انضباط اجتماعی نزد مردم است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی موجب می شود تا تهران به گونه ای درآید که مظهر قانونمندی، رعایت مقررات، آرامش ترافیکی و کشش و روانی ترافیک و در نهایت کاهش تصادفات باشد.

سرهنگ هاشمی گفت: اجرای طرح انضباط اجتماعی موجب شد تا مردم قانون را به درستی رعایت کنند و کار پلیس برای اعمال قانون سهل تر باشد، امیدواریم این امر مهم در همه مناطق تهران ادامه پیدا کند تا دیگر کمتر شاهد بروز حوادث رانندگی، افزایش ترافیک و ناهنجاری در پایتخت باشیم. 

طرح انضباط اجتماعی از روز دهم اردیبهشت با حضور یگانهای پلیس راهنمایی و رانندگی، امداد و یگان ویژه و شهرداری تهران با هدف ساماندهی وضعیت تردد و برخورد با متخلفان در منطقه 12 شهرداری تهران آغاز شد.

منطقه 12 شهرداری تهران، محدوده میدان شوش، میدان هرندی، میدان غار، چهارراه مولوی و محدوده بازار تهران، پارک شهر و منطقه خیام را شامل می شود.

کد خبر 871683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha