۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۴:۱۷

سوگواره سراسری عاشورایی کودک و نوجوان در کرمان برگزار می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری سیزدهمین سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان کشور در کرمان برگزار خبر داد.

علی گنج کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: در حالیکه سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان در 12 سال مستمر در کرمان برگزار شد اما در سال گذشته به علت کمبود منابع مالی این سوگواره برپا نشد و امسال با حضور اعضای کانون از سراسر کشور سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی کودک و نوجوان تیر ماه سال جاری در کرمان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان کرمان مخاطبان دائمی خود را دارد، افزود: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که دارای تولیدات ادبی و هنری با موضوع فرهنگ عاشورا هستند می توانند در این سوگواره شرکت کنند.

گنج کریمی یادآور شد: جشنواره نمایش عروسکی در 6 ماهه نخست سال جاری و فستیوال فیلم کودک و نوجوان در نیمه دوم امسال در کرمان برپا می شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: این کانون 36 مرکز ثابت و سیار در سراسر استان دارد.

گنج کریمی با اشاره به اینکه تا پایان اسفند ماه سال گذشته 9 هزار نفر به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان درآمده اند، اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری با برنامه ریزی که انجام شده است این تعداد به 30 هزار نفر عضو برسد.

کد خبر 875688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha