۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۳:۳۳

احمدی در گفتگو با مهر:

مشکل فنی سایت اجلاس جهانی رادیو را مختل کرد

مشکل فنی سایت اجلاس جهانی رادیو را مختل کرد

دبیر دهمین جشنواره رادیو دلیل قرار نگرفتن نشان دومین اجلاس جهانی رادیو در سایت ABU را مشکل فنی ذکر کرد.

مسعود احمدی دبیر دهمین جشنواره رادیو درباره قرار نگرفتن سایت دومین اجلاس جهانی رادیو در سایت ABU‌‌ (اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه) به خبرنگار مهر گفت: امسال دومین اجلاس جهانی رادیو با مشارکت ABU برگزار می‌شود و ما از اساتید ABU و کارشناسان متبحر داخلی و خارجی دانشگاه‌های معتبر بهره می‌بریم. 145 مقاله به اجلاس ارسال شد. در واقع ABU به لحاظ محتوا و موضوع کمک‌های زیادی به اجلاس جهانی رادیو کرده است.

وی در ادامه افزود: ما آرم سایت اجلاس را برای ABU ارسال کردیم و آنها سایت اجلاس جهانی رادیو را در سایت خودشان قرار دارند و آن را در تقویم این اتحادیه به ثبت رساندند. علاوه بر آن از EBU (اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپا) هم خواستند تا سایت اجلاس را در سایت خودشان قرار دهند، اما یک مشکل فنی در سایت دومین اجلاس جهانی رادیو پیش آمده و ما خودمان اعلام کردیم تا برطرف شدن مشکل فنی سایت اجلاس را بردارند.

دبیر دهمین جشنواره رادیو اشاره کرد: اجلاس جهانی رادیو همکاری خوبی با ABU دارد و میهمانان مختلف از اعضای این اتحادیه در اجلاس حضور دارند. خلاصه مقالات دومین اجلاس هم در قالب یک کتاب 200 صفحه‌ای به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ کرده‌ایم و آن را در اختیار مهمانان نشست‌های اجلاس می‌گذاریم. در این اجلاس هفت نشست و چهار کارگاه برگزار می‌شود.

احمدی درباره اینکه چرا از قبل به فکر حل مشکل فنی سایت اجلاس نبوده تا در روزهای برگزاری اجلاس دچار مشکلات نشوند، گفت: به هر حال باید قبول کرد قوی‌ترین پایگاه‌های اینترنتی هم با حملات زیادی روبرو می‌شوند و این مشکل تنها دامن‌گیر ما نبوده است. به ویژه که همیشه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هجوم دشمنان روبرو است و ما در حال برطرف کردن مشکل هستیم و بزودی مشکل حل می‌شود.

وی درباره اینکه چرا سایت دهمین جشنواره رادیو در سایت ABU قرار ندارد، گفت: خودمان از اتحادیه خواستیم تا زمان مهلت ارسال آثار سایت جشنواره در سایت ABU باشد. البته بعد از اعلام برندگان اسامی آنها هم در سایت ABU قرار می‌گیرد.

دبیر دهمین جشنواره رادیو خاطر نشان ساخت: در چهل و چهارمین اجلاس ABU که در اندونزی برگزار شد، این اتحادیه از ما خواست نماینده ویژه جشنواره و اجلاس رادیو را برای ارائه توضیحات جشنواره و اجلاس بفرستیم.  در مجموع همکاری خوبی میان ما است. دیوید استلی دبیر کل ABU هم امروز وارد ایران می‌شود.

کد خبر 880011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha