۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۹:۰۱

اعتراف یکی از افراد بازداشت شده در لبنان به جاسوسی برای رژیم اسرائیل

اعتراف یکی از افراد بازداشت شده در لبنان به جاسوسی برای رژیم اسرائیل

منابع امنیتی لبنان اعلام کردند فردی به نام "ناصر ن" که اخیرا بازداشت شده به مزدوری برای رژیم صهیونیستی و اقدام بر ضد مقاومت لبنان اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار لبنان،این منابع امنیتی اعلام کردند این فرد بازداشت شده به نام "ناصر ن" به مزدوری برای رژیم اسرائیل و کنترل رهبران مقاومت و ارائه اطلاعاتی درباره تحرک افراد در جنوب لبنان به اسرائیلی ها اعتراف کرده است.

به گفته این منابع،فرد بازداشت شده،چند هدف را در منطقه جنوبی بیروت(ضاحبه) مشخص کرده و اطلاعاتی را درباره تعداد زیادی از مراکز وابسته به حزب الله و منازل برخی از اعضای این حزب به رژیم اسرائیل منتقل کرده است.

از سوی دیگر شاخه اطلاعات نیروهای امنیتی لبنان،همسر دوم این فرد بازداشت شده در منطقه جل الدیب را نیز به اتهام همکاری با دشمن دستگیر کرد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت اشد مجازات مزدوران و جاسوسان دستگیر شده رژیم صهیونیستی تاکید کرده و مزدوری برای دشمن را خیانت بزرگ به کشور دانسته است.

خاطر نشان می شود نیروهای امنیتی لبنان تا کنون چندین شبکه جاسوسی و مزدوری برای رژیم صهیونیستی را کشف کرده اند و همکاری امنیتی حزب الله به کشف این شبکه ها کمک کرده است .

محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان کشف شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان را دلیل دیگری بر سیاستهای خصمانه و تجاوزکارانه صهیونیستها دانست و بر ضرورت وحدت همه گروههای لبنانی و قشرهای مختلف مردم و قرار گرفتن آنها در کنار ارتش و مقاومت برای دفاع از لبنان تاکید کرد.

کد خبر 880524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha