۵ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۵۱

افروغ در گفتگو با مهر:

مناظره اطرافیان کاندیداها در رسانه ملی بر آگاهی انتخاب می افزاید

مناظره اطرافیان کاندیداها در رسانه ملی بر آگاهی انتخاب می افزاید

عضو ارشد جمعیت اصولگرایان مستقل مناظره بین مدافعین کاندیداها را در رسانه ملی در راستای مصاف برنامه ای کاندیداها خواند و آن را در جهت پاسخ به سئوالات و ابهامات بوجود آمده در اظهارات کاندیداها و آگاهی مردم د انتخابات بسیار موثر دانست.

عماد افروغ درگفتگو با خبرنگار مهر، با استقبال از برگزاری مناظره بین طرفداران کاندیداها در رسانه ملی مانند آنچه در آستانه انتخابات سال 84 رخ داد ، اظهار داشت: در حقیقت مناظره بین دوستان و طرفداران کاندیداهای مختلف در راستای تقویت و تحکیم مصاف برنامه ای کاندیداها در انتخابات آینده خواهد بود.

مدیر گروه علم و دین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی افزود: از این رو بایستی هواداران و مدافعان متخصص و جدی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم درباره برنامه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کاندیداهایشان با یکدیگر در رسانه ملی مناظره نمایند.

وی درعین حال خاطر نشان کرد: البته با توجه به وقت اندکی که صدا و سیما در اختیار افراد می گذارد، بعید می دانم که بتوان 4 نفر از نمایندگان کاندیداها را دور هم جمع کرد.

افروغ با بیان اینکه ممکن است صحبتی از کاندیداها سئوال برانگیز باشد که احتیاج به وقت کافی برای توضیح آن توسط نمایندگانشان در رسانه ملی باشد، گفت: اگر به این گونه سئوالات تخصصی در اینچنین برنامه هایی پاسخ داده شود و به نوعی وقت کافی در اختیار مدافعین کاندیداها قرار بگیرد در انتخاب آگاهانه مردم بسیار موثر خواهد بود.

وی با ارائه پیشنهادی به رسانه ملی  عنوان کرد: اگر برنامه این مناظره ها در رسانه ملی به گونه ای اجرا شود که دو به دو نمایندگان و مدافعین کاندیداها با یکدیگر در میزگردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به مناظره بپردازند مثمر ثمرتر خواهد بود.

این استاد دانشگاه در پایان با بیان اینکه اصل این حرکت ارزشمند است، یادآور شد: از صدا و سیما انتظار می رود که هر چه زودتر چنین برنامه هایی را در امتداد افزایش شور و شعور مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دهم تهیه نماید.

کد خبر 885956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha