۷ خرداد ۱۳۸۸، ۱۶:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

عمل به درسهای سیاسی فاطمه (س) در تداوم اهداف انقلاب موثر است

عمل به درسهای سیاسی فاطمه (س) در تداوم اهداف انقلاب موثر است

رشت - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام جمال یاری گفت: آموختن و عمل به درسهای سیاسی حضرت فاطمه (س) موجب تداوم اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل است.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان عصرپنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) در رشت اظهار داشت: فاطمه (س) کوثر قرآن، رایحه بوی خوش بهشت و حیات اسلام است.

وی با اعلام اینکه راه حضرت فاطمه (س) راه ولایت و جریان ولایت یک نعمت عظیم الهی است، عنوان کرد: حضرت زهرا (س) عطیه الهی بود که خداوند آن را به پیامبر اسلام (ص) ارزانی داشته است.

یاری در ادامه حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و سرمشق بانوان جهان نام برد و افزود: زنان جامعه باید با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام سیره عملی و جلوه های ملکوتی او را در زندگی خود به کار گیرند تا به نقطه تعالی از معنویت دست یابند.

وی همچنین بیان داشت: موج بیداری و هوشیاری دنیای کنونی اسلام مرهون امام خمینی (ره) و بر آمده از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در همه ابعاد شخصیتی، اجتماعی و سیاسی الگو و سرمشق یک بانوی مسلمان است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه اعصار الگو و اسوه است و بهره گیری از این اسوه حسنه الهی در دنیای کنونی یک نیاز مبرم است.

در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت (ع) در فراق این بانوی مکرم اسلام به مداحی و عزاداری پرداختند.

کد خبر 887080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha