۱ تیر ۱۳۸۳، ۱۵:۵۱

در پي انتشار خبر "مهر" :

توضيح موسسه توسعه سياحتي كيش و پاسخ محسن رجب پور

در پي انتشار گفت و گوي خبري تحت عنوان " جشنواره 60 روزه موسيقي ايران در كيش " در روز 30 خرداد ماه توسط خبرگزاري " مهر" روابط عمومي موسسه توسعه سياحتي كيش توضيح مكتوبي را به اين رسانه ارائه داد .

به گزارش خبرنگار موسيقي خبرگزاري "مهر" روابط عمومي اين موسسه در متن مذكور آورده است :
جشنواره تابستاني جزيره كيش ،توسط سازمان منطقه آزاد كيش برگزار مي شود كه موسسه توسعه سياحتي بخش فرهنگ و هنري آن را طرح ريزي و اجرا مي كند. خبر ارسالي در گفت و گو با آقاي "رجب پور" متاسفانه به دليل عدم هماهنگي با روابط عمومي موسسه توسعه سياحتي كيش ،مي تواند شائبه هايي را پديد آورد كه توضيح اين دفتر را ضروري مي سازد.
براي انجام برنامه هاي فرهنگي و هنري در جزيره كيش در ايام جشنواره تابستاني،گروه هاي متعدد و متنوعي داوطلب بودند كه از بين اين گروه ها،در حال حاضر آقاي رجب پور انتخاب شده و در مرحله عقد قرارداد است.اين توضيح  نيز كاملا لازم و ضروري است كه ايشان هيچگاه مسئول برگزاري بخش موسيقي جزيره كيش و يا جشنواره تابستاني ،نبوده و نيستند و صرفا به عنوان فردي طرف قرارداد با موسسه سياحتي كيش و در چارچوب معين و مشخص،مطابق مفاد قرارداد عمل مي نمايد و اختيار ديگري در موسسه توسعه سياحتي كيش ندارند.
در پي دريافت اين توضيح ،" محسن رجب پور" مديرعامل شركت ترانه شرقي متن زير را در تاييد صحت مصاحبه "مهر" با وي ارسال كرد:
با سلام
احتراما به استحضار مي رساند پيرو توافقات به عمل آمده با رئيس ستاد هفتمين جشنواره تابستاني كيش و به دنبال آن عقد قرارداد با موسسه توسعه سياحتي كيش (عهده دار كليه فعاليت هاي فرهنگي،هنري جزيره كيش) موضوع قرارداد في مابين كه هم اكنون آخرين مراحل آن طي مي شود عبارت است از : برنامه ريزي،مديريت و اجراي بخش موسيقي هفتمين جشنواره تابستاني كيش توسط شركت فرهنگي هنري ترانه شرقي.
لذا اين شركت بدينوسيله اعلام مي دارد خبر ارسالي توسط آن خبرگزاري صحت داشته ولي لازم به توضيح است اين شركت از بين ديگر درخواست هاي ارائه شده به موسسه توسعه سياحتي جزيره كيش با توجه به توانايي و سوابق گذشته انتخاب گرديده است . در ضمن اعلام مي دارد شركت ترانه شرقي هيچگونه مسئوليتي در موسسه فوق الذكر ندارد.

 

کد خبر 88778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha