۲۴ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۴۵

اجرای 32 طرح عمران شهری در محله نارمک منطقه 4

اجرای 32 طرح عمران شهری در محله نارمک منطقه 4

شهردار منطقه 4 از اجرای 32 طرح عمران شهری در محله نارمک این منطقه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر  ، مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه4 ، در حاشیه بازدید میدانی از محله نارمک با بیان این مطلب انجام بازدید های میدانی از سطح محلات را از جمله برنامه های ثابت هفتگی عنوان کرد و گفت : برنامه بازدید میدانی از محلات روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور اعضای شورایاری در سطح محلات انجام می شود که خوشبختانه با این اقدام تحولات چشمگیری در سطح محلات ایجاد شده است .

شهردار منطقه 4 به بهسازی ترافیکی و مناسب سازی پیاده روی ایستگاه مترو علم و صنعت اشاره کرد و گفت : با توجه به جابجایی حجم بسیار زیاد مسافر از ایستگاه مترو علم و صنعت که تعداد بسیاری از این مسافران رانیز سالمندان و یا معلولان تشکیل می دهند ، بهسازی پیاده روی این ایستگاه در دور اول بازدید میدانی در سال گذشته در اولویت کار قرار گرفت و اقدام شد .

جاوید به احداث 10 ست ورزشی در 10 بوستان محله نارمک اشاره کرد و گفت : به منظور ارتقای سرانه های ورزش در محله نارمک 10 ست ورزشی بدنسازی و پینگ پنگ در 10 بوستان این محله احداث می شود .

وی افزود : مکانیزه کردن پل عابر پیاده مقابل پایانه ایستگاه مترو علم و صنعت واقع دیگر اقدامی است که به منظور رفاه حال شهروندان انجام خواهد شد .

جاوید احداث سرای محله و خانه اسباب بازی در محله نارمک را گامی جهت ارتقای سرانه های اجتماعی و فرهنگی در این محله ذکر کرد و گفت : بررسی و احداث سرای محله در این محله نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرا خواهد شد .

وی گفت : پیاده سازی بزرگراه رسالت از میدان رسالت تا بزرگراه شهید باقری نیز به همت اداره فنی و عمرانی این ناحیه در این محله اجرا شد .

شهردار منطقه 4  گفت : احداث فروشگاه شهروند محله ای جهت رفاه حال شهروندان ، در نقطه بسیار مناسبی از این محله در دستور کار قرار گرفته و پس از موافقت شرکت شهروند کلنگ آن نیز به زمین زده خواهد شد .

جاوید خاطر نشان کرد : احداث بوستان محله ای ، نصب کمپلکس بازی کودکان ، تکمیل ساختمان کارگری ، احداث پارکینگ همسطح ، بهسازی جداول و مناسب سازی فضای سبز تعدادی از بوستان ها در آستانه فصل تابستان از دیگر اقداماتی است که پیروی این بازدید میدانی در محله نارمک اقدام خواهد شد.

کد خبر 896522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha