۲۵ خرداد ۱۳۸۸، ۱۶:۰۴

سرمربی شاهین بوشهر:

سربلند از زمین خارج می شویم

سربلند از زمین خارج می شویم

بوشهر - خبرگزاری مهر: سرمربی شاهین پارس جنوبی بوشهر گفت: تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی با تمام قوا سعی خواهند کرد در برابر تیم شهرداری تبریز از زمین سربلند خارج شوند.

حمید کللی فرد قبل از بازی امروز تیمش در مرحله پلی آف در مقابل شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به طور یقین شاهین پارس جنوبی می تواند در این 2 دیدار سربلند بیرون آید و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

وی اضافه کرد: گرچه می توانستیم به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شویم اما اتفاقاتی افتاد تا مانع رسیدن ما به این مهم شود.

کللی فرد این دیدار را یک فینال واقعی عنوان کرد و گفت: باید در تبریز نتیجه لازم را کسب کنیم تا بتوانیم با آرامش و استرس کمتری در دیدار برگشت به میدان برویم.

وی افزود: شهرداری یک تیم مدعی و قدرتمند است و تا این مرحله با موفقیت پیش آمده و به طور قطع برابر این تیم بازی سختی پیش رو داریم ولی امیدوارم بازیکنان با اجرای صحیح برنامه‌ های تاکتیکی بتواند نتیجه لازم و قابل قبولی را در تبریز کسب کنند.

کللی فرد اظهار داشت: شانس صعود هر دو تیم مساوی است اما اگر در تبریز نتیجه لازم را کسب کنیم، به طور قطع با توجه به وضعیت جوی بوشهر و حمایت تماشاگران، در دیدار برگشت جشن صعود را برگزار می کنیم.

سرمربی شاهین پارس جنوبی بوشهر در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: در این بازی حساس از جمال حق شناس به دلیل سه اخطاره بودن و مجید طباطبایی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی توانیم استفاده کنیم.

دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین پارس جنوبی در مرحله پلی آف لیگ دسته اول عصر امروز در تبریز برگزار خواهد شد و دیدار برگشت نیز روز اول تیر در بوشهر برگزار می شود.

کد خبر 897157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha