۱۰ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۳۵

خوشکام در گفتگو با مهر:

سینمای کودک به طنز و شادی نیاز دارد

سینمای کودک به طنز و شادی نیاز دارد

تهیه‌کننده فیلم‌های "سروناز" و "پریا" وجود مایه‌های طنز در فیلم‌ها را نیاز سینمای کودک می‌داند.

روح‌الله خوشکام به خبرنگار مهر گفت: نیاز سینمای کودک شادی و طنز است. این عناصر می‌تواند زمینه ارتباط مخاطبان کودک و نوجوان را با این سینما تقویت کند. "پریا" با این نگاه ساخته شده و فکر می‌کنم در ارتباط با مخاطب موفق باشد. نگاه کلیشه‌ای به سینمای کودک و غافل بودن از علایق کودکان نسل امروز رکود در این سینما به وجود می‌آورد.

وی افزود: باید برای اکران فیلم‌های کودک برنامه‌ریزی حرفه‌ای کرد. برای اکران عمومی "پریا" پس از نمایش در جشنواره همدان برنامه‌ریزی می‌کنیم. فیلم فضایی مفرح و فانتزی دارد و در کنار ارائه پیام‌هایی به مخاطب او را سرگرم می‌کند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: ساخت جلوه‌های ویژه "پریا" به زودی به پایان می‌رسد و فیلم آماده نمایش می‌شود. "سروناز" هم در مرحله ساخت موسیقی است و پس از نمایش در جشنواره کودک از تلویزیون پخش می‌شود.

فیلم‌های "پریا" و "سروناز" به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی در بیست و سومین جشنواره فیلم کودک همدان روی پرده می‌روند. بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همدان 11 تا 15 مردادماه در همدان برگزار می‌شود.

قاسمی جامی فیلم‌های سینمایی " زمزمه بودا"، " آزادی سرخ"، " پرواز روح"، "یک شب، یک غریبه"،"زیر آسمان"، " چشم شیشه‌ای" و "تا مرز دیدار" را در کارنامه دارد.

کد خبر 905611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha