۱۰ تیر ۱۳۸۸، ۱۶:۳۶

محمد نبی حبیبی:

هفتم تیر معادلات نفاق بنی صدر را بر هم زد

هفتم تیر معادلات نفاق بنی صدر را بر هم زد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حادثه هفتم تیر همه معادلات نفاق بنی صدر را بر هم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای هفتم تیر اظهار داشت: منافقین با ایجاد حادثه هفتم تیر و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به دنبال این بودند که نظام را به سمت سقوط ببرند اما این حادثه باعث شد نظام جمهوری اسلامی به سمت پیشرفت و تثبیت پیش رود.

وی در ادامه افزود: حادثه هفتم تیر معادلات نفاق بنی صدر را بر هم زد و خون این شهدا انقلاب را بیمه کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما قطعا و یقینا تا زمانی که انقلاب اسلامی ادامه دارد مدیون شهیدان هفتم تیر هستیم بیان داشت: ما با شهدیا هفتم تیر عهد می بندیم که همان راهی را که آنها برای ما ترسیم کردند قدم برداریم.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهدای حزب موتلفه اسلامی در زمان تاسیس این حزب و مبارزات به دنبال تشکیل جامعه نمونه اسلامی بوده اند که در این راه با دو خصوصیت در کنار مراجع و روحانیت و همچنین پشتیبانی مردم قدم برداشته اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر محتوای اسلام را از مبارزات در زمان قبل از انقلاب برداریم پیروزی انقلاب اسلامی توجیهی ندارد.

وی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ما با انقلاب و کودتادهای ناموفق دیگر در دنیا به دلیل ظرفیت بالای انقلاب اسلامی است زیرا بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی دشمنان از تمام تجربیات خود برای براندازی این نظام استفاده کردند اما ظرفیت بالای این انقلاب باعث شده است آنها در طراحی های خود ناکام بمانند.

حبیبی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات دهم ریاست جمهوری و اتفاقات اخیر گفت: مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه انتخابات به دنبال براندازی نظام بودند.

وی در پاسخ به کسانی که بحث تقلب گسترده را در این انتخابات مطرح می کنند اظهار داشت: سازوکاری که در انتخابات های گوناگون کشور از جمله شوراهای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری وجود دارد اصولا تقلب با ادبیات عنوان شده را رد کرده و امکان پذیر نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران یک مانیفست برای شرایط فعلی کشوراست و ما معتقدیم راه درست این است که پیرو ولایت فقیه بوده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

گفتنی است از شهدای هفتم تیر شهیدان بهشتی، ناطق نوری، عباسپور، اسلامی، درخشان سرحدی و همچنین شهید کجویی که در هشتم تیر به شهادت رسیده است عضو حزب موتلفه اسلامی بوده اند.

کد خبر 905770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha