۲۱ تیر ۱۳۸۸، ۱۷:۴۰

چهارمین همایش کشوری مسجد و ساجدین در مازندران برگزار می شود

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابل گفت: چهارمین همایش کشوری مسجد و ساجدین نیمه دوم مردادماه در مجتمع سینمایی فرهنگ و ارشاد بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بابل، محمود جعفرزاده بعداز ظهر یکشنبه در جمع  اعضای ستاد برگزاری این همایش اظهار داشت: چهارمین همایش مسجد و ساجدین با موضوع نماز و دشمن شناسی و راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نیمه دوم مردادماه برگزار می شود.

وی افزود: اولین همایش مسجد و ساجدین در سال 85 با موضوع اهمیت مسجد و محراب و نماز، دومین همایش در سال 86 با موضوع راهکارهای جذب جوانان به سوی مسجد، سومین همایش  در سال 87 با موضوع تاثیر نماز در جلوگیری از بزهکاری های جوانان برگزار شد.

جعفرزاده هدف از برگزاری چهارمین همایش مسجد و ساجدین با موضوع نماز و دشمن شناسی را جلوگیری از انحراف نوجوانان و جوانان برشمرد و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با گذاشتن دام در عرصه های مختلف سلامتی جوانان این مرز و بوم را به شدت تهدید می کنند.

وی بیان کرد: سعی و تلاش ما براین است تا در این همایش به نوجوانان و جوانان کمک کنیم تا خوب و بد را به راحتی از هم تشخیص دهند، فریب تبلیغات سو و خانمانسوز دشمنان را نخورند و به راحتی به تاثیر معنوی نماز دست یابند.

جعفرزاده افزود: در این همایش از جوانان برتر و موفق در امر نماز مساجد تجلیل خواهد شد.

کد خبر 910941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha