۳۱ تیر ۱۳۸۸، ۱۰:۳۶

حوزه هنری زنجان از حوزه های موفق در اجرای برنامه های هنری است

حوزه هنری زنجان از حوزه های موفق در اجرای برنامه های هنری است

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری گفت: حوزه هنری زنجان جزو مراکز استانی موفقی است که توانسته برنامه های حوزه هنری مرکز را خوب درک کرده و اجرا کند که این امر از مجموعه گزارشات و عملکردهای این مرکز قابل استنباط است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، مجید مصلحی سه شنبه شب در جمع کارکنان حوزه هنری زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد حوزه هنری این استان افزود: افرادی که در راس امور قرار دارند تنها دستورالعمل صادر می کنند و بر اساس نیاز و در مواقع ضروری به مراکز استانی مراجعه می کنند که این نوعی اشکال ساختاری در بسیاری از جوامع است و در واقع نگاه مرکزنشینی در شاکله اداری حوزه هنری نیز تا حدودی مشاهده می شود اما تلاش بر این است که با این فضا مقابله شود.

وی ادامه داد: عملکرد استانها به دقت پیگیری می شود و به طور مستمر گزارشات، برنامه ها و جریان هایی که در استان ها جاری است یا به صورت پروژه های ملی مطرح می شود پیگیری می شود. کسب اطلاع از مدیران و نیز گزارش معاونت برنامه ریزی و به خصوص نمود روند فعالیت استانها در سایت مراکز استانی ما را در جریان تمام فعالیتهای فرهنگی هنری حوزه هنری سراسر کشور قرار می دهد.

مصلحی افزود: استان زنجان کارنامه بسیار خوبی دارد و توقع ما را در ادامه فعالیت این مرکز بیشتر کرده است. در این استان عنصر انسانی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و حضور اماملو به عنوان رئیس حوزه هنری زنجان به عنوان عنصری فرهنگی و در راس فعالیتها این موفقیت ها را دو چندان می کند.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، تصریح کرد:  نوع نگاه فرهنگی و دغدغه فرهنگی داشتن حاصل این نوع خلاقیت و پیگیری است که در تک تک فعالیتهای این مرکز قابل مشاهده است. به طوری که حوزه هنری استان متشکل از جوانان پرانرژی و با انگیزه ای در رشته های مختلف هنری است.

مصلحی همکاری با جوانانی که در ابتدای تجربه های جدید زندگی قرار دارند و رسیدن به یک ساماندهی نسبی در مسائل از نکات برجسته ای است که حاکی از مدیریت اندیشمندانه افراد است که بدون شک اگر دغدغه درونی و عنصر خلاقیت در جریان این فعالیت های فرهنگی نبود موفقیتی حاصل نمی شد.

وی با اشاره به این نکته که نقطه اوج فعالیتها در مراکز استانی قرار دارد، گفت: این فعالیت ها به سبب برخورداری از امکانات نیست بلکه ناشی از خلوص نیت و صمیمیتی است که در وجود تک تک افراد جاری است. رمز موفقیت این است که افراد بدون هیچ چشمداشتی و با خلوص نیت کار می کنند و عنصر انسانی عامل کارآمدی است.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری در ادامه این نشست به اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی مسئولین واحدهای حوزه هنری اشاره کرد و گفت: سیاست ما این است که تعامل خود را با مجموعه بیشتر کنیم. برقرای ارتباط گسترده تر با استان ها و استفاده از توانمندی های افراد در مراکز استانی و نیز تبادل اطلاعات و انتقال مفاهیم از جمله نکاتی است که در روند برپایی سمینارهای سالانه و کارگاه های تخصصی مسئولین واحد ها مورد تاکید است.

مصلحی افزود: توجه به کیفیت تولیدات در تمامی فعالیت ها در دستور کار جدی ما قر دارد و کمیت در ذیل کیفیت مورد توجه است.

وی تاکید کرد: به عنصر انسانی اهمیت می دهیم زیرا نقش مهمی را ایفا می کند و رمز موفقیت توجه به همین عنصر انسانی است. 

کد خبر 915938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha