۴ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۲۴

نظامیان وحشت زده صهیونیست :

جنگ 33 روزه با حزب الله یک جهنم واقعی بود / علیه اشباح می جنگیدیم!

جنگ 33 روزه با حزب الله یک جهنم واقعی بود / علیه اشباح می جنگیدیم!

اعترافات جدید نظامیان رژیم صهیونیستی که در جنگ و ماجراجویی شکست خورده 33 روزه در جولای 2006 بر ضد مقاومت لبنان به رهبری حزب الله حضور داشته اند و تاکید آنها بر توانمندی رزمندگان لبنانی، عمق فشارهای روانی و ترس و وحشت در میان آنان را آشکار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المنار در گزارشی نوشت : نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درسهای فراوانی از حزب الله در جنگ 33 روزه جولای 2006  گرفته اند که ذهن آنان را همچنان به خود مشغول کرده است.

رژیم صهیونیستی که در جنگ 33 روزه با سانسور ویژه اخبار، در تلاش برای رفع نگرانی از ارتش و شهرک نشینان صهیونیست بود، هم اکنون چاره ای جز اعتراف به این واقعیتها ندارد.

یکی از نظامیان صهیونیست در اعترافات با اشاره به اینکه جنگ با حزب الله به یک جهنم واقعی شبیه بود، گفت :  درگیری ما با نیروهای مقاومت لبنان همانند جنگ علیه اشباح بود!

وی در ادامه درباره تاکتیکهای هوشمندانه دفاعی رزمندگان مقاومت در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس افزود: نیروهای مقاومت حزب الله لبنان یک لحظه هم ساکت نمی نشستند و حتی با تغییر موضع خود با باران تیرهای دقیق آنان روبرو می شدیم.

این نظامی صهیونیست گفت : واقعا نمی دانم اگر تانک نداشتیم چه بر سرمان می آمد. هرگاه که آژیر خطر به صدا در می آمد نظامیان همچون موش به داخل خودروهای ضد بمب خود می دویدند.

از سوی دیگر یکی از افسران صهیونیست در این باره اظهار داشت : ناتوانی ارتش در جلوگیری از پرتاب موشکهای کاتیوشا، ناخرسندی و ناامیدی شدیدی را به وجود آورد.

خاطر نشان می شود رژیم اشغالگر قدس که از روز 21 تیر1385 (12 جولای 2006) به بهانه اسارت دو نظامی خود توسط مبارزان لبنانی، از زمین و هوا و دریا، مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی لبنان را آماج حملات خود قرار داد، تمام توان خود را به کار گرفته بود تا با حمایتهای همه جانبه آمریکا، علاوه بر گرفتن انتقام شکست سال 2000(عملیات آزادی جنوب به استثنای مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا) ریشه مقاومت را در لبنان بخشکاند،اما محاسبات این رژیم و حامیانش کاملا غلط از آب درآمد و آنها در نهایت شکست ذلت باری در 14 آگوست 2006(23 مرداد 85) متحمل شدند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چندی پیش به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود در صورت تجاوز جدید به لبنان، باید جنگ 33 روزه جولای 2006 را در مقایسه با پاسخ حزب الله به تجاوز ، به مثابه یک زنگ تفریح فرض کنند.

کد خبر 918228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha