۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۴۸

تداوم وحشت اسرائیل ازحزب الله؛

صهیونیستها روستاهای جنوب لبنان را شبیه سازی می کنند

صهیونیستها روستاهای جنوب لبنان را شبیه سازی می کنند

منابع خبری صهیونیست از ساخت پادگان هایی نظامی در سرزمین های اشغالی خبر می دهند که بر اساس روستاهای جنوب لبنان طراحی شده تا آموزش نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب الله در آنها ساده تر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه جروزالم پست در گزارشی نوشت: هدف اصلی از ساخت این پادگان های نظامی آموزش جنگ های چریکی و تن به تن به نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی است.

در حالیکه در سالگرد جنگ 33 روزه قرار داریم، به نظر می رسد نگرانی های رژیم اشغالگر قدس از رویارویی احتمالی مجدد با حزب الله افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش پس از جنگ 33 روزه در جولای 2006 و شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای حزب الله در جنگ های تن به تن و چریکی، مقامات صهیونیست به فکر ایجاد مناطقی مشابه با روستاهای جنوب لبنان افتادند. 

در این مناطق که بیشتر در بخش های جنگلی سرزمین های اشغالی ایجاد شده است، مخفیگاه ها و سکوهای موشک اندازی تعبیه شده است که کاملا مشابه با جنوب لبنان هستند.

بر این اساس از چندی پیش ارتش رژیم صهیونیستی آموزش نیروهایش را در این مناطق آغاز کرده است.

بنابراین گزارش اصلی ترین نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر از مخفیگاه ها و پناهگاه های طبیعی است که نیروهای مقاومت حزب الله پس از حملات تن به تن و چریکی خود در آنها پناه گرفته و مخفی می شدند تا دوباره در فرصتی مناسب حملات خود را آغاز کنند.

چندی پیش فرماندهان بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی ترس خود را از تحرکات حزب الله لبنان اعلام کرده بودند.

خاطر نشان می شود رژیم اشغالگر قدس که از روز 21 تیر1385 (12 جولای 2006) به بهانه اسارت دو نظامی خود توسط مبارزان لبنانی، از زمین و هوا و دریا، مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی لبنان را آماج حملات خود قرار داد، تمام توان خود را به کار گرفته بود تا با حمایتهای همه جانبه آمریکا، علاوه بر گرفتن انتقام شکست سال 2000(عملیات آزادی جنوب به استثنای مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا) ریشه مقاومت را در لبنان بخشکاند، اما محاسبات این رژیم و حامیانش کاملا غلط ازآب درآمد و آنها در نهایت شکست ذلت باری در 14 آگوست 2006(23 مرداد 85) متحمل شدند.

کد خبر 919638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha