۱۱ مرداد ۱۳۸۸، ۱۸:۱۹

توسط صهیونیستها؛

دو خانواده فلسطینی ساکن بیت المقدس آواره شدند

دو خانواده فلسطینی ساکن بیت المقدس آواره شدند

صهیونیستها در ادامه سیاست یهودی سازی بیت المقدس اشغالی، دو خانواده فلسطینی ساکن شرق این شهر را از خانه های خود بیرون کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، یک دادگاه رژیم صهیونیستی در بیت المقدس اشغالی حکم به تخلیه اجباری منازل مسکونی دو خانواده فلسطینی ساکن این منطقه داد. بر این اساس، نظامیان اسرائیلی امروز اقدام به بیرون کردن این دو خانواده از منطقه شیخ جراح این شهر کردند.

این دو خانواده که از سال 1956 در منطقه مذکور سکونت داشته اند به دستور قاضی صهیونیست از خانه های خود اخراج و آواره شدند. این در حالی بود که نظامیان صهیونیست با اعمال فشار به آنها خواستار تخلیه هرچه زودتر این منازل شدند، به طوریکه  اعضای این خانواده ها به دلیل نداشتن جا مجبور به پناه بردن به خانه یکی از اقوام خود شدند. 

این اخراج در حالی صورت گرفت که فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی برای توقف شهرک سازی در سرزمین های اشغالی هر روز بیشتر می شود. "شیخ جراح" یکی از قدیمی ترین و حساس ترین محله های عرب نشین در بیت المقدس است که مقامهای رژیم صهیونیستی از چندی پیش این منطقه را برای ساخت هتل در نظر گرفته بودند.

کد خبر 922764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha