۱۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۴۰

یازدهمین همایش صنایع دریایی در کیش برگزار می شود

یازدهمین همایش صنایع دریایی در آبان‌ماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن مهندسی دریایی ایران ، طرح اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور، پرداختن به موضوع به شکل همه جانبه و فرابخشی، تدوین راه‌حل‌ها و روش‌های اجرایی با توجه به فرصت‌های موجود جهت توسعه سواحل کشور از جمله اهداف این همایش است.

در یازدهمین همایش صنایع دریایی همچنین دو موضوع جذب سهم بیشتر با در نظر گرفتن منافع ملی از بازارهای بزرگ صنایع دریایی کشور به کارخانجات و صنایع داخلی و تسریع در تدوین آئین‌نامه‌های قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی و اجرایی شدن آنها به عنوان دو موضوع مبتلا به جامعه دریایی کشور، به طور ویژه مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.

یازدهمین همایش صنایع دریایی طی روزهای 19 الی 22 آبان‌ماه همزمان با چهارمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار می‌شود و مرکز توسعه تجارت کیش نیز در برگزاری آن با انجمن مهندسی دریایی ایران، مشارکت دارد.

وزارتخانه‌های صنایع و معادن، راه و ترابری، تعاون، سازمان محیط زیست، دفتر همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، سازمان بنادر و دریانوردی، نهادهای نظامی دریایی کشور، شیلات، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، شرکت‌های عمده فعال در صنعت نفت دریایی ایران، کشتی‌سازی‌ها و کشتیرانی‌های بزرگ کشور و دانشگاه‌های دریایی از حامیان بزرگ برگزاری این همایش هستند.

 

کد خبر 923727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha