۱۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۱۸

با داستانی درباره مسلمانان/

بالیوود موفقیت "میلیونر زاغه‌نشین" را با فیلمی تازه تکرار می‌کند

بالیوود موفقیت "میلیونر زاغه‌نشین" را با فیلمی تازه تکرار می‌کند

شرکت پخش‌کننده فیلم برنده اسکار "میلیونر زاغه‌نشین" امیدوار است موفقیت تجاری و هنری این فیلم را در چهار گوشه دنیا با تولید یک پروژه تازه و پرخرج بالیوودی تکرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری فرانسه از بمبئی اعلام کرد فوکس استار استودیوز که با مشارکت فوکس قرن بیستم و شرکت رسانه‌ای استار فعالیت می‌کند پروژه سینمایی "نام من خان است" را با بودجه 21 میلیون دلاری تولید و روانه بازار خواهد کرد. حق پخش فیلم را در خارج از مرزهای هند دیگر شرکت‌های وابسته به فوکس بر عهده دارند.

فیلم سینمایی "نام من خان است" به کارگردانی کارن جوهر و بازی شاهرخ خان از ستارگان سرشناس بالیوودی تولید و برای اکران در اوایل سال 2010 آماده می‌شود. فیلم درباره واکنش‌هایی است که پس از حادثه تروریستی یازدهم سپتامبر 2001 آمریکا علیه جامعه مسلمانان در سراسر دنیا به راه افتاد.

کارن جوهر و شاهرخ خان در نشست خبری پروژه "نام من خان است"

ویجی سینگ از مدیران ارشد شرکت فوکس استار در نشست خبری روز پنجشنبه در بمبئی درباره پروژه بزرگ و پرخرج "نام من خان است" گفت: داستان فیلم از آن داستان‌هایی است که به مذاق تماشاگران سراسر دنیا خوش خواهد آمد و کشورهای مسلمان هم به دلیل موضوع فیلم از آن استقبال می‌کنند.

سنفورد پانیچ رئیس فوکس اینترنشنال پروداکشنز هم در نشست افزود: این تازه آغاز یک ارتباط و همکاری از این نوع است. "نام من خان است" نخستین پروژه بزرگ هالیوودی است که ما آن در سراسر جهان پخش می‌کنیم و شرکت ما این تعهد را در قبال بالیوود و فیلم‌های تولیدی آن بر عهده خواهد داشت.

فوکس استار استودیوز سپتامبر پارسال با هدف تولید فیلم‌های آسیایی‌زبان و پخش آنها در سراسر جهان به وجود آمد و کار خود را ابتدا از هند آغاز کرد. این روند با حضور در چین و آسیای جنوب شرقی ادامه می‌یابد. پس از موفقیت تجاری و هنری "میلیونر زاغه‌نشین" به کارگردانی دنی بویل، استفاده از ظرفیت‌های بالیوود در سینمای جهان جایگاهی خاص یافته است.

کد خبر 925132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha