۱۷ مرداد ۱۳۸۸، ۱۳:۳۵

حاج‌رسولی ها:‌

عبور مترو از میدان عتیق براساس مصوبه شورای عالی ترافیک است

عبور مترو از میدان عتیق براساس مصوبه شورای عالی ترافیک است

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر اصفهان گفت: عبور خط دو متروی اصفهان، مصوبه شورای عالی ترافیک را دارد که بر همان اساس نیز برنامه‌ها را پیش خواهیم برد.

عباس حاج‌رسولی‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان اظهار داشت: بزرگترین برنامه‌های شهرداری اصفهان در خصوص مترو و طرح میدان عتیق است که مسئولان شهرداری نیز در این خصوص با جدیت تمام مسائل را پیگیر هستند.

وی ادامه داد: همراهی سازمان میراث فرهنگی، وزارت مسکن و شهرسازی، ‌یونسکو و... طلب می شود تا در نهایت شهرداری اصفهان بتواند در اجرای طرح میدان عتیق اصفهان نیز گامهای موثری را بردارد زیرا این پروژه جنبه استانی، کشوری و حتی جهانی دارد.

نائب رئیس شورای عالی استانها افزود: خط شماره دو متروی اصفهان نیز که از نزدیکی میدان عتیق گذر می کند مصوبه شورای عالی ترافیک را دارد که مسیر آن نیز از زینبیه به سمت چهارراه شکر شکن و پس از آن نیز به سمت میدان امام حسین است.

این در حالیست که مسئولان سازمان میراث فرهنگی اصفهان نیز بر این باورند که هنوز هیچ نقشه و گزارشی از سوی شهرداری مبنی بر چگونگی عبور خط دوم متروی اصفهان به این سازمان نرسیده است.

خبرنگاران مرجع تصمیم گیری در عرصه های مختلف به شمار می‌روند

حاج رسولی ها در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خبرنگار باید همواره با نگاه مردم به مسائل نگاه کند، اظهار داشت: قطعا یک خبرنگار نقش بسیار مهم و موثری در جهت دهی به بینش مردم بر عهده دارد بنابراین باید با توجه به این مسائل همواره تلاش و اهتمامی جدی در انتقال واقعیتها به مردم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ‌خبر به عنوان مرجع مردم به شمار می رود که در قدرت تصمیم گیری عرصه های مختلف سیاسی، ‌اقتصادی، اجتماعی اثر گذاری بسیاری خواهد داشت.

کد خبر 925443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha