۱۷ مرداد ۱۳۸۸، ۱۸:۵۲

وزیر دفاع عراق خبر داد:

برگزاری موفقیت آمیز مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور 5 میلیون زائر

برگزاری موفقیت آمیز مراسم نیمه شعبان در کربلا با حضور 5 میلیون زائر

وزیر دفاع عراق با اشاره به شرکت پنج میلیون شیفته مهدی موعود(عج) در مراسم نیمه شعبان سالروز ولادت این امام همام در کربلای معلی، برگزاری موفقیت آمیز این مراسم را نشان دهنده توانمندی نیروهای عراقی و بی نیازی آنها از آمریکایی ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو عراقی دجله، وزیر دفاع عراق اعلام کرد پنج میلیون نفر در مراسم نیمه شبعان بدون هر مشکل امنیتی، در کربلای معلی شرکت کردند.

عبدالقادر العبیدی در جریان دیدار از استان کربلا، از پایان موفقیت آمیز مراسم نیمه شعبان( زیارت شعبانیه) بدون وقوع هر گونه حادثه امنیتی خبر داد.
    
وی خاطر نشان کرد : نیروهای امنیتی عراق برای دومین بار پیاپی، توانمندی خود برای انجام مسئولیت امنیتی در مناسبتهای بزرگ بدون نیاز به پشتیبانی آمریکا را اثبات کردند.

خاطر نشان می شود "امال الدین الهر" استاندار کربلا از آمادگی های کامل امنیتی و خدماتی برای پذیرایی از میلیونها زائر که برای شرکت در مراسم نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت،حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) به این شهر آمده بودند، خبر داده بود.

کربلای معلی هر ساله به ویژه در نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت مهدی موعود حجت بن الحسن العسکری،امام عصر(عج) شاهد حضور میلیونی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

کد خبر 926091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha