۱۹ مرداد ۱۳۸۸، ۱۷:۴۵

فرماندار برازجان:

مجتمع تخصصی پزشکی شبانه روزی در برازجان احداث می شود

مجتمع تخصصی پزشکی شبانه روزی در برازجان احداث می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار دشتستان از احداث مجتمع تخصصی پزشکی شبانه روزی در برازجان مرکز این شهرستان خبر داد.

غلامحسین زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر در برازجان افزود: این مجتمع پزشکی با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی و تجهیز خواهد شد، که ساخت و راه اندازی این مجتمع پزشکی به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر در دست احداث است.

فرماندار دشتستان با ابراز خرسندی از سرعت عمل در احداث طرح و طبق برنامه افزود: کل اعتبار این پروژه هفت میلیارد و 400 میلیون تومان است و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زارعی با اشاره به اعتبارات امسال شهرستان دشتستان یادآور شد: فصل عمران شهری، روستایی و عشایری 12 میلیارد و 732 میلیون تومان اعتبارات شهرستان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: فصل حمل و نقل شش میلیارد و 394 میلیون تومان، فصل آموزش سه میلیارد و 256 میلیون تومان ‌فصل منابع آب، کشاورزی و منابع طبیعی پنج میلیارد و 589 میلیون تومان و فصل فرهنگ و هنر دو میلیارد و 800 میلیون تومان از اعتبارات شهرستان در سال جاری را به خود اختصاص داده‌ اند.

فرماندار دشتستان گفت: مجموعا این پنج فصل با مبلغی حدود 30 میلیارد و 800 میلیون تومان معادل 86 درصد از کل اعتبارات شهرستان را تشکیل می ‌دهند.

زارعی بیان کرد: از مهمترین پروژه‌های شهرستان احداث و بهسازی کانالهای آبیاری، ایستگاه پمپاژ چم تنگ، تکمیل شهرک صنعتی برازجان، توسعه و بازسازی و اصلاح شبکه‌های برق شهری و روستایی، تقاطع غیر‌همسطح برازجان است.

وی با بیان اینکه بهسازی و تعریض جاده بنداروز ـ ننیزک از دیگر پروژه‌ های مهم دشتستان است، یادآور شد: احداث راه وحدتیه به سعدآباد، بهسازی و تعریض راه فرعی اهرم، برازجان، بهسازی و نوسازی شبکه ‌های آب آشامیدنی شهرستان، احداث شش چمن مصنوعی در شهرهای برازجان، آبپخش و روستای دهقاید، نوسازی مدارس شهرستان، اجرا شبکه آبیاری و زهکشی دشت دهقاید، زیر‌سازی و آسفالت کوچه‌ ها و اجرای بیش از 35 طرح هادی روستایی شهرستان از دیگر پروژه ‌های مهم در شهرستان دشتستان است.

کد خبر 926937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha