۲۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۴:۲۰

جشنواره فرهنگی تبلیغات و آگهی در بجنورد آغاز شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: نخستین جشنواره فرهنگی تبلیغات و آگهی ویژه کانونهای تبلیغات و آگهی روز جمعه در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی در مراسم افتتاح این جشنواره گفت: در این جشنواره 44 کانون تبلیغات و آگهی استان خراسان شمالی شرکت دارند.

محمدرضا سوقندی اظهار داشت: 29 کانون آگهی و تبلیغات استان خراسان شمالی در دولت نهم و پس از تشکیل استان خراسان شمالی مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره که برای نخستین بار در استان خراسان شمالی در حال برگزاری است، علاوه بربررسی مشکلات کانونهای آگهی و تبلیغات کارگاههای آموزشی نیز برای آشنایی با شرایط نوین تبلیغات و آگهی برای مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی تبلیغات را نیاز ضروری جامعه دانست و گفت: تمام جوامع برای رشد و توسعه خود و رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده برای تنویر افکار عمومی و اذهان مردم نیاز به تبلیغات دارند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تبلیغات و آگهی مهمترین مولفه در قرن اطلاع رسانی و انفجار اطلاعات دانست و گفت: کانونهای آگهی و تبلیغات باید فعالیتهای خود را به گونه ای انجام دهند که در این نوع خدمات رسانی دو طرف قرارداد  که خریدار و کانون تبلیغات و آگهی است، منتفع شوند.

علیرضا کریمی افزود: اگر کانونهای تبلیغات و آگهی در فعالیتهای خود و کارهایی که به آنها واگذار می شود، صرفا به دنبال انتفاع خود باشند، قطعا در این گذر متضرر شده و با فعالیت چرخه اقتصادی خریدار است که کانونهای تبلیغات به انتفاع می رسند.

وی برخورداری از شیوه نوین و رضایتمندی مشتریان را مهمترین کارکرد برای پیشرفت فعالیتهای کانونهای تبلیغات و آگهی دانست.

همچنین همزمان با شروع جشنواره کانونهای تبلیغات و آگهی در بجنورد، نمایشگاه دستاوردهای این کانونها نیز در 15 غرفه در محل سالن مجموعه فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 929301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha