۲۴ مرداد ۱۳۸۸، ۹:۱۲

برترین داستانهای کوتاه علمی‌تخیلی و فانتری سال 87 معرفی می‌شوند

برترین داستانهای کوتاه علمی‌تخیلی و فانتری سال 87 معرفی می‌شوند

همزمان با برپایی پنجمین سالگرد فعالیت گروه ادبی آکادمی فانتزی، برترین‌ داستانهای کوتاه علمی‌تخیلی و فانتزی سال 87 معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز چهارشنبه 28 مرداد همزمان با برپایی پنجمین جشن سالگرد تأسیس گروه ادبی آکادمی فانتزی مراسم چهارمین دوره تقدیر از برگزیدگان جایزه بهترین داستان کوتاه علمی‌تخیلی و فانتزی سال که مربوط به سال 87 می‌شود همراه با تقدیر از برترین داستان علمی‌تخیلی و فانتزی سال گذشته برگزار خواهد شد.

همچنین در این مراسم که از ساعت 17 تا 19:30 در سرای اهل قلم برگزار می‌شود سومین دوره بزرگداشت مروجان، ناشران و مترجمان برتر ادبیات علمی‌تخیلی و فانتزی در سال 87 و نیز نخستین دوره انتخاب وب‌گاه برتر در حوزه علمی‌تخیلی و فانتزی برپا خواهد شد.

در این مراسم تعدادی از چهره‌های ادبی و هنری از جمله حمیدرضا صدر، شروین وکیلی، محسن آزرم  درباره ادبیات داستانی در ژانر علمی‌تخیلی و فانتزی و نویسندگان پیشرو در این دو ژانر ادبی سخنرانی خواهند کرد.

داوران این دوره از جایزه بهترین داستان کوتاه علمی‌تخیلی و فانتزی مدیا کاشیگر، امید روحانی، میترا الیاتی و مهدی یزدانی‌خرم بوده‌اند.

سرای اهل قلم در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه‌ خواجه‌نصیر، شماره‌ ۱۰ واقع است.


 
 

 

کد خبر 929536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha