۲۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۵

چهارشنبه برگزار می شود:

اختتامیه فرهنگسرای تابستانی امید

فرهنگسرای تابستانی امید که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ابتدای تابستان سال جاری برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در پارک پلیس آغاز به کار کرده است، چهارشنبه 28 مردادماه به فعالیت خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد امیری رئیس فرهنگسرای تابستانی امید با اعلام این مطلب افزود: این فرهنگسرا در قالب ایستگاه های گوناگون از جمله: محیط زیست، سلامت، کودک، هنر، تفریحات و سرگرمی و ایستگاه های دیگر به مدت دو ماه فضایی شاد و سرشار از خلاقیت و آموزش را برای خانواده ها فراهم کرد.

وی گفت: از آنجایی که 70 درصد از بازدیدکنندگان این فرهنگسرا از شهروندان منطقه بودند و به طور ثابت در برنامه ها شرکت داشتند برای جلوگیری از تکراری بودن برنامه ها هر دو هفته چینش غرفه ها و محورهای برنامه متناسب با رویکردهای کلان سازمان فرهنگی هنری با هدف تغییر سبک زندگی، سلامت شهروندی، گسترش فرهنگ رفتار صحیح و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری همگانی تغییر می کرد. درمدت برگزاری این فرهنگسرای تابستانی، شمار بسیاری از اهالی منطقه 4 اعم از بانوان، جوانان، نوجوانان و کودکان از ساعت 18 تا 23 در این پارک گرد هم می آمدند و لحظات شادی را سپری می کردند. روش های صحیح تغذیه و ارایه الگوی صحیح مصرف، ورزش ها و بازی های گوناگون بومی محلی، رصد ماه و ستارگان و شرکت در جنگ های شادی، جشن های شعبانیه، مسابقات و سرگرمی ها، ازجمله جشنواره های تابستانی این فرهنگسرا به شمار می روند.

مراسم اختتامیه فرهنگسرای تابستانی امید با حضور جمعی از مسئولین سازمان فرهگی هنری، مسئولین شهرداری منطقه 4 در تاریخ ذکر شده از ساعت 17 لغایت 23 در پارک پلیس برگزار خواهد شد.

کد خبر 931156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha