۵ شهریور ۱۳۸۸، ۱۱:۵۰

مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) درگذشت سید عبدالعزیز حکیم را تسلیت گفت

مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) به مناسبت رحلت سید عبدالعزیز حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‏بیت (ع) بیانیه‏ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) به این شرح است: ارتحال جانسوز عالم فرزانه، مجاهد نستوه و خستگی‏ناپذیر حضرت حجت‏الاسلام و المسلمین جناب آقای سید عبدالعزیز حکیم (طاب ثراه)، ریاست محترم مجلس اعلای اسلامی عراق و عضو برجسته شورای عالی مجمع جهانی اهل‏بیت ـ علیهم‏السلام ـ موجب تأثر و اندوه مؤمنان خداجو و مبارزین راه حق و حقیقت گردید.

بی‏شک ارتحال این مجاهد فی سبیل الله، ضایعه عظیم و جبران‏ناپذیری است که شیعیان جهان، امت مسلمان عراق و مومنان انقلابی را در سراسر جهان داغدار نمود.

این زاهد پارسا، بحق در راه مبارزه علیه ظلم و استبداد رژیم بعث عراق، سختی‏ها و مرارت‏های بی‏شماری را به جان خرید و تمام وجودش را وقف دفاع از اسلام کرده و در بدترین شرایط خفقان در عراق، عمری را در راه استقلال کشورش صرف نموده و در این راه از هیچ‏گونه تلاش و مجاهدتی دریغ نورزید و پابرجا و استوار در راه اهداف مقدس دین مبین اسلام و فرهنگ اهل‏بیت عصمت و طهارت ـ علیهم‏السلام ـ گام برداشته و کوچک‏ترین تردیدی در تبعیت از مقام شامخ ولایت به خود راه نداد.

مجمع جهانی اهل‏بیت ـ علیهم‏السلام ـ رحلت آن فقید مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله‏الاعظم ـ ارواحنا له الفداء ـ و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای ـ مد ظله العالی ـ و مراجع عظام تقلید و حوزه‏های علمیه قم و نجف اشرف و همه شیعیان جهان بالاخص فرزندان بزرگوار و بیت مکرم ایشان که بیش از هفتاد عالم شهید فرزانه را تقدیم امت اسلامی کرده است، تسلیت عرض نموده علو درجات و حشر با اولیاء طاهرینش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

کد خبر 936920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha