۱۰ شهریور ۱۳۸۸، ۱۱:۱۴

بهروز خبر داد:

نظافت و تعمیر دوربینهای نظارت تصویری تا پیش از مهر ماه

نظافت و تعمیر دوربینهای نظارت تصویری تا پیش از مهر ماه

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی چراغهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح شهر تهران تا قبل از آغاز مهر ماه مورد نوسازی، شستشو و رنگ آمیزی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس حجت الله بهروز گفت: شهر تهران 800 تقاطع با چراغ زماندار و بیش از دو هزار و 400 تقاطع با چراغ های راهنمایی چشمک زن دارد که به وضعیت تمام این چراغ ها تا پیش از مهرماه رسیدگی می شود تا چراغ هایی که دچار مشکل هستند تعمیر و یا تعویض شوند و تمام چراغ ها مورد شستشو و رنگ آمیزی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و شستشوی 24 هزار فانوس راهنمایی و رانندگی نیز تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در دستور کار است افزود: رفع خرابیها و نظافت چراغهای راهنمایی و رانندگی توسط 7 اکیپ در حال اجراست که امیدواریم با تلاش این اکیپها در مهر ماه شاهد خرابی چراغهای راهنمایی و ایجاد مشکلات ترافیکی ناشی از آن نباشیم.

بهروز همچنین از شستشو و تنظیمات و تعمیرات مورد نیاز دوربینهای نظارت تصویری تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت : در حال حاضر بیش از 450 دوربین نظارت تصویری در شهر تهران وجود دارد که پیش از مهرماه تمام این دوربینها نظافت و از نظر فنی چک می شوند تا مشکلی نداشته باشند و با آمادگی کامل در مهر ماه بتوانیم با دوربینهای نظارت تصویری بر وضعیت ترافیک نظارت و مدیریت داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای نظافت و در صورت نیاز تعمیرات دوربینهای نظارت تصویری نیز سه اکیپ فعال شده اند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اکیپهای مذکور تا 10 مهرماه نیز در حال آماده باش کامل خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در چراغهای راهنمایی و رانندگی سریعا نسبت به رفع خرابی اقدام کنند و شاهد تراکم ترافیک به دلیل نقص فنی چراغهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر نباشیم.

بهروز گفت: 35 تابلوی اطلاع رسانی ترافیکی نیز تا پایان مهرماه مورد تعمیر و نظافت قرار می گیرد.

کد خبر 939800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha