۱۷ شهریور ۱۳۸۸، ۱۳:۵۰

34 هزار نفر عضو کتابخانه های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هستند

34 هزار نفر عضو کتابخانه های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هستند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: با احتساب عضوهای جدید کانون رقم اعضای کتابخانه های کانون در استان از مرز 34 هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، رضا موزونی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از شش هزار کودک و نوجوان برای اولین بار به عضویت کتابخانه های کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در آمدند.

 

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 31 مرکز ثابت، سیار و پستی با تعداد 231 هزار جلد کتاب گروههای سنی مختلف توانسته است با مربیان مجرب در واحدهای فرهنگی ، هنری و ادبی گام مؤثری را در پرورش خلاقیتهای کودکان و نوجوانان در راستای معیارهای دینی اسلامی بردارد.

 

موزونی در ادامه به طرحهای کتابخوانی مراکز اشاره کرد و گفت: 50 عضومرکز شماره شش کانون دوهزار و 500 جلد کتاب مطالعه کردند.

 

وی تصریح کرد: مربیان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته با استفاده از طرح کتابخوانی ویژه ای بنام " مسافران خورشید" بین 50 عضو کتابخوان فعال مرکز ایجاد رقابت نمایند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این اعضاء با خلاصه نویسی و نقد و بررسی کتابهای خاص گروه سنی خود با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 943969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha