۲۲ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۰۳

هشدار به استفاده کنندگان اسلحه غیرمجاز در خوزستان

هشدار به استفاده کنندگان اسلحه غیرمجاز در خوزستان

اهواز - خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز بار دیگر نسبت به تیراندازی در مراسم های شادی و عزا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر در اهواز، داوود صادقی گفت: با توجه به عرف حاکم در منطقه، برخی اشخاص مبادرت به تیراندازی با سلاح های جنگی در مراسم ها اعم از جشن ها و تشییع جنازه می کنند که این عمل موجب ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در بین مردم می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام جرم محسوب می شود، ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تیراندازی، علاوه بر عوامل اصلی(مباشر) سایر اشخاص دخیل در این موضوع نیز از باب تسبیب تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.
 
تشرف به اسلام پس از رافت اسلامی در دادگاه
 
همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان از مشرف شدن یکی از صائبین این شهرستان پس از روبرو شدن با رافت اسلامی در دادگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، فاتحی افزود: یکی از صائبین این شهرستان به نام ستار. ز به اتهام دعانویسی و رمالی دستگیر و به این دادگستری معرفی شد، این متهم پس از حاضر شدن در جلسه دادرسی و در مرحله صدور حکم با توجه به سیاست حبس زدایی مورد رافت اسلامی قرار گرفت که این امر وی را تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: وی با مشاهده اخلاق اسلامی از سوی محکمه، آمادگی خود را برای ورود به دین مبین اسلام اعلام کرد که با حضور یکی از همکاران قضایی که روحانی است، به کتاب قرآن قسم یاد کرد و شهادتین را به زبان آورد. 

کد خبر 945603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha