۲۷ شهریور ۱۳۸۸، ۹:۵۷

معابر جنوب تهران برای بازگشایی مدارس مناسب سازی شد

معابر جنوب تهران برای بازگشایی مدارس مناسب سازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آماده سازی ادوات ترافیکی، خط کشی و ایمن سازی معابر اطراف مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج ولی نژاد ساماندهی مشکلات تردد و ایمن سازی معابر برای دانش آموزان را از اولویتهای اقدامات این حوزه برشمرد و گفت: تمامی ادوات ترافیکی این منطقه از جمله چراغها و تابلوهای راهنمایی، پلهای عابر پیاده، سرپناه ایستگاه اتوبوس و... برای بازگشایی مدارس ساماندهی و نوسازی شده است.

وی در ادامه افزود: خط کشی معابر و نوشتار کلمه مدرسه و احتیاط در نزدیکی مراکز آموزشی، احداث سرعتگیر، رفع نواقص احتمالی علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله تمهیدات ترافیکی این منطقه در آغاز سال تحصیلی است.

ولی نژاد با اشاره به اینکه از 15 شهریور تا 15 مهر از هر گونه حفاری در سطح منطقه به ویژه مسیرها و تقاطعهای اصلی جلوگیری می شود شناسایی و رفع نقاط مشکل دار در محل عبور دانش آموزان را دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

وی با توجه به لزوم ایمن سازی معابر اطراف مدارس و ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان مرمت 10 دستگاه پل عابر پیاده که شامل تامین روشنایی و مسقف کردن آنهاست را از جمله اقداماتی دانست که در آستانه بازگشایی مدارس انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: در همین راستا دو دستگاه پل عابر پیاده در خیابان شهید رجایی و در محله صالحین نصب شده است.

ولی نژاد با تاکید بر ایجاد تسهیلات در رفت و آمد دانش آموزان و اولیا مدارس و با اشاره به احداث و ساماندهی دو پایانه در خیابان فدائیان اسلام گفت: پایانه تاکسیرانی رازی با 4 خط به بهره برداری رسیده و پایانه اتوبوسرانی این خیابان نیز ساماندهی و اصلاح شده و با 4 خط آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 949026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha