۲۸ شهریور ۱۳۸۸، ۱۵:۵۲

ارائه خدمات درمانی اورژانس شرکت شهر سالم در روز عید فطر

ارائه خدمات درمانی اورژانس شرکت شهر سالم در روز عید فطر

شرکت شهر سالم شهرداری تهران همزمان با برپایی نماز عید سعید فطر تمهیدات ویژه بهداشتی و اورژانسی را در محل اقامه نماز عید و پلی‌کلینیک منطقه 6 به اجرا می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران ، مدیر عامل این شرکت با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر امسال در محل دانشگاه تهران گفت: طبق هماهنگی با ستاد نماز جمعه و قائم مقام معاونت خدمات شهری، پلی کلینیک منطقه 6 شهرداری تهران به عنوان پایگاه ثابت اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری در نظر گرفته شده و خدمات درمانی رایگان به نمازگزاران ارائه خواهد کرد.

دکتر حسن علی غفاری افزود: 6 دستگاه آمبولانس شرکت شهر سالم با اعلام زمان رسمی عید سعید فطر از ساعت 5 صبح مستقر شده و تا پایان مراسم نماز عید فطر حضور داشته و آمادگی پذیرش مراجعان را دارند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تمام تمهیدات لازم در خصوص خدمات اورژانسی روز عید تصریح کرد : به منظور متمرکز شدن فعالیت های اورژانس، پلی کلینیک منطقه 6 شهرداری تهران به عنوان مرکز اصلی اورژانس شرکت شهر سالم در نظر گرفته شده است تا در صورتی که نیاز به خدمات بیشتری به بیماران بود به این مرکز منتقل شوند.

کد خبر 949613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha