۵ مهر ۱۳۸۸، ۹:۳۴

فراخوان جشنواره شعر مقاومت "اشک انار" اعلام شد

فراخوان جشنواره شعر مقاومت "اشک انار" اعلام شد

ساری - خبرگزاری مهر: چهارمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه "اشک انار" در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران چهارمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه "اشک انار" را با موضوع ایثار، مقاومت و حماسه و نگاهی گسترده تر به زندگی پس از جنگ رزمندگان، ایثارگران، معلولان و خانواده های شهدا برگزار می شود.

این جشنواره در بخشهای نیمایی و سپید، شعر بومی ویژه محلی مازندرانی، شعر کودک و نوجوانان، آذرماه امسال در ساری برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران مستقر بوده که شرایط آثار ارسالی را جهت شرکت در چهارمین جشنواره اشک انار بدین شرح اعلام کرده است: آثار باید با موضوعات اعلام شده و در یک طرف کاغذ A4 تایپ شده باشد و اشعار ارسالی تاکنون در جشنواره ای شرکت داده نشده باشد.

هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود نداشته و این دبیرخانه در ویرایش و چاپ آثار دریافتی آزاد است.

چهارمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه اشک انار که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سازمان بسیج هنرمندان، کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می شود به شاعرانی که آثارشان در کتاب اشک انار چهار چاپ شود حق التالیف و به برگزیدگان جشنواره علاوه بر جایزه، دیپلم افتخار اهدا می شود.

علاقمندان می توانند آثار ارسالی خود را به آدرس ساری میدان امام، بلوار پاسداران، روبروی بیمارستان بوعلی، اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، دبیرخانه چهارمین جشنواره اشک انار ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 01522236650 تا 2 تماس گیرند.

کد خبر 953365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha