۶ مهر ۱۳۸۸، ۱۸:۵۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

عملیات ثامن الائمه اوج اتحاد ارتش و سپاه بود

عملیات ثامن الائمه اوج اتحاد ارتش و سپاه بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عملیات ثامن الائمه اوج اتحاد ارتش و سپاه بود، گفت: زمانی که نیروها در کنار هم و پشت یکدیگر بودند توفیقات بسیار زیادی را در جبهه ها کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین اجلاس مشترک ارتش و سپاه که به مناسبت گرامیداشت عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان عصر دوشنبه در تالار وزارت کشور برگزار شد، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برای بازپس گیری زمینهای اشغالی در آن زمان بایستی همه ظرفیتهای نظام به کار گرفته می شد.

وی با بیان اینکه بعد از عزل بنی صدر که مانع اتحاد ارتش و سپاه بود این دو نیرو به یکدیگر نزدیک شدند، افزود: این اتحاد موجب پیروزی پی در پی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اوج اتحاد ارتش و سپاه را انجام عملیات ثامن الائمه دانست و گفت: عملیات ثامن الائمه که برای شکست حصر آبادان انجام شد در نوع خود یکی از بی نظیرترین عملیات های دفاع مقدس به شمار می آید که کاری بسیار شگرف و ستودنی بود.

پوردستان با بیان اینکه عملیات ثامن الائمه بستر و زمینه ای برای عملیات فتح المبین و بیت المقدس ایجاد کرد، یادآور شد: یکی دیگر از جلوه های بارز وحدت و تفاهم بین نیروهای ارتش و سپاه را می توان در عملیات والفجر 8 که فتح فاو را نیز در پی داشت، دانست.

 

کد خبر 954718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha